افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ برتر آسیا 800 هزار دلار قهرمان شد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 335744
پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ برتر آسیا 800 هزار دلار قهرمان شد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا 800 هزار دلار پاداش نقدی به علاوه 100 هزار دلار برای هر پیروزی در این مرحله از رقابت ها دریافت می کند. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، لیگ برتر آسیایی سرخ پوشان ایران از پنجم شهریورماه با دیدار مقابل الاهلی عربستان در ورزشگاه شهرک […]

تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا 800 هزار دلار پاداش نقدی به علاوه 100 هزار دلار برای هر پیروزی در این مرحله از رقابت ها دریافت می کند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، لیگ برتر آسیایی سرخ پوشان ایران از پنجم شهریورماه با دیدار مقابل الاهلی عربستان در ورزشگاه شهرک ورزشی ملک عبدالله جده آغاز می شود.

به بهانه اینکه این رقابت ها در پیش است، در گفت و گو با امیرعلی حسینی، مدیر امور بین الملل باشگاه که در مراسم قرعه کشی این مسابقات حضور داشت، نگاهی داریم به جوایز فوتبال کنفدراسیون آسیا. در این مسابقات

تمامی تیم های حاضر در مرحله گروهی این رقابت ها از جمله پرسپولیس 800 هزار دلار پاداش دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، کنفدراسیون به ازای هر پیروزی در این مرحله از مسابقات 100 هزار دلار پاداش به برنده پرداخت خواهد کرد.

در مرحله بعد تیم های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی و نیمه نهایی به ترتیب 200 هزار، 400 هزار و 600 هزار دلار و تیم هایی که به 4 مقام اول صعود کنند دو میلیون دلار علاوه بر پاداش برای هر پیروزی در این مسابقات دریافت خواهند کرد. در مرحله گروهی دلار پاداش حضور خواهند داشت.

در نهایت دو تیم به فینال راه می یابند که به تیم برنده 10 میلیون دلار به عنوان قهرمان و نایب قهرمان 4 میلیون دلار تعلق می گیرد. با احتساب دو میلیون دلار قبلی، 12 و 6 میلیون دلار دریافت می کنند و به این رقم پاداش هر پیروزی در مرحله گروهی اضافه می شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز 5 درصد از جایزه قهرمانی و مقام دومی را از جوایز کسر می کند که تا کنون در بخش مسئولیت اجتماعی تحت عنوان “رویای آسیایی” اختصاص یافته است.

و این اعداد در لیگ قهرمانان 2 چگونه خواهند بود؟
تیم های حاضر در مرحله گروهی، مرحله یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی و نیمه نهایی این مسابقات به ترتیب 300 هزار، 80 هزار، 160 هزار و 240 هزار دلار دریافت خواهند کرد. به این ترتیب چهار تیم اول مسابقات 780 هزار دلار دریافت خواهند کرد، رقمی که به میزان پاداش حضور در مرحله گروهی لیگ الیت نمی رسد. البته کنفدراسیون نیز برای پیروزی در هر بازی مرحله گروهی 50 هزار دلار جایزه تعیین کرده است.

همچنین نایب قهرمان لیگ قهرمانان 2 آسیا 780 هزار دلار پاداش یک میلیون دلاری و برای قهرمان 2.5 میلیون دلار پاداش در نظر گرفته شده است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)