افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

پرسپولیس در حال حاضر سهمیه لیگ نخبگان را دارد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 247144
پرسپولیس در حال حاضر سهمیه لیگ نخبگان را دارد – پرسپولیس نیوز

پرسپولیس در صورت از دست دادن قهرمانی لیگ برتر جواز حضور در لیگ برتر آسیا را کسب خواهد کرد. به گفته یکی از مسئولان کمیته صدور مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال، سهمیه فوتبال ایران در لیگ نخبگان 2024-2025 که از شهریور ماه سال جاری آغاز می شود، 2+1 و از فصل آینده 1+1 خواهد بود. […]

پرسپولیس در صورت از دست دادن قهرمانی لیگ برتر جواز حضور در لیگ برتر آسیا را کسب خواهد کرد.

به گفته یکی از مسئولان کمیته صدور مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال، سهمیه فوتبال ایران در لیگ نخبگان 2024-2025 که از شهریور ماه سال جاری آغاز می شود، 2+1 و از فصل آینده 1+1 خواهد بود. .

با این حساب قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر به طور مستقیم وارد این رقابت ها می شود و قهرمان جام حذفی به عنوان سومین نماینده ایران راهی پلی آف این رقابت ها می شود.

پرسپولیس در 7 دوره اخیر لیگ برتر 6 بار قهرمان شد و در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف پیشتاز استقلال است و تاکنون سهمیه لیگ برتر را کسب کرده است اما برای این تیم تنها یک قهرمانی لیگ برتر است. یا نایب قهرمانان مستقیما در لیگ برتر و یا در لیگ برتر پخش خواهد شد.

پرسپولیس با کناره گیری از جام حذفی تنها در صورت حفظ حداقل این رتبه دوم می تواند به لیگ برتر راه پیدا کند چرا که ضعف احتمالی قرمزها و از دست دادن رتبه دوم مقابل تیمی مانند سپاهان نیز می تواند این سهمیه را به خطر بیندازد. اگر در لیگ سوم شوند، باید به سطح دوم لیگ قهرمانان اروپا بروند. البته قرمزها تصمیم گرفتند با پیروزی در تمامی دیدارهای بعدی، اولین سهمیه ایران را فتح کنند.

لیگ الیت، برترین تورنمنت باشگاهی آسیا خواهد بود که امسال در قالب و قالبی جدید و با حضور تیم های شرق و غرب قاره در مقابل هم برگزار می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)