افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
2

پرسپولیس تنها 12 روز است/ آخرین مهلت نقل و انتقالات تا کجاست؟ +عکس – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 353937
پرسپولیس تنها 12 روز است/ آخرین مهلت نقل و انتقالات تا کجاست؟ +عکس – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

طبق اعلام قبلی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، از فردا تنها 12 روز تا پایان فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال باقی مانده است. در شرایطی که همچنان اخبار پیوستن بازیکنان داخلی یا خارجی به تیم های مطرح لیگ برتری از جمله پرسپولیس و استقلال به گوش می رسد، زمان باقی مانده برای جذب تیم […]

طبق اعلام قبلی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، از فردا تنها 12 روز تا پایان فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال باقی مانده است.

در شرایطی که همچنان اخبار پیوستن بازیکنان داخلی یا خارجی به تیم های مطرح لیگ برتری از جمله پرسپولیس و استقلال به گوش می رسد، زمان باقی مانده برای جذب تیم کمتر از دو هفته است.

با پایان یافتن رقابت های لیگ برتر در خردادماه امسال، فصل نقل و انتقالات تابستانی رقابت های لیگ برتر از 16 تیرماه امسال آغاز شد و مقرر شد این دوره در 7 شهریورماه امسال به پایان برسد.

با احتساب امروز 12 روز به این مهلت باقی مانده است و تیم های لیگ برتری تا تاریخ اعلام شده فرصت دارند بازیکنان جدید خود را جذب و قرارداد خود را ثبت کنند. چرا که از ساعت 24 روز 28 شهریور، پنجره نقل و انتقالات فیفا برای کشورمان بسته می شود و دیگر قراردادی ثبت نمی شود.

به یاد داشته باشید؛ این مهلت برای لیگ های دسته اول تا 13 مهر، لیگ دسته دوم تا 27 مهر و لیگ دسته اول بانوان تا 21 ماه آینده ادامه دارد.

لازم به ذکر است؛ شروع فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر از 21 دی ماه سال جاری تا 19 بهمن ماه که پنجره نقل و انتقالات فیفا برای کشورمان باز می شود ادامه خواهد داشت.

البته این مهلت مربوط به پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر است و مهلت اصلاح لیست تیم های آسیایی پنج روز مانده به اولین بازی است که اولین بازی پرسپولیس در 5 شهریور خواهد بود که 5 روز دیگر می باشد. .

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)