افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

پرسپولیس برای خروج از بحران باید پیروز شود

  • کد خبر : 149363
پرسپولیس برای خروج از بحران باید پیروز شود

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مرتضی کرمانی مقدم بازیکن سابق پرسپولیس با ارزیابی عملکرد پرسپولیس مقابل هواداران گفت: پرسپولیس برای بازگشت به شرایط ایده آل خود پس از شکست مقابل الدیل به این پیروزی نیاز داشت و از آسیایی حذف شد. لیگ قهرمانان. این برد روحیه جدیدی به پرسپولیس داد و قبل از دربی […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مرتضی کرمانی مقدم بازیکن سابق پرسپولیس با ارزیابی عملکرد پرسپولیس مقابل هواداران گفت: پرسپولیس برای بازگشت به شرایط ایده آل خود پس از شکست مقابل الدیل به این پیروزی نیاز داشت و از آسیایی حذف شد. لیگ قهرمانان. این برد روحیه جدیدی به پرسپولیس داد و قبل از دربی واقعا لازم بود بازیکنان در شرایط روحی و روانی خوبی مقابل استقلال حاضر شوند.

وی گفت: این 3 امتیاز به پرسپولیس کمک می کند تا با انگیزه بیشتری در دربی شرکت کند. قطعا اگر جلوی پرسپولیسی ها نتیجه نمی گرفت باز هم در حاشیه بود. این 3 امتیاز به موقع بود و شرایط خوبی را برای پرسپولیس ایجاد کرد.

بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: داربی شرایط و حساسیت خاصی دارد و پرسپولیسی ها همیشه سعی داشتند با حساسیت بالا داربی را دنبال کنند. در واقع دربی با سایر مسابقات لیگ تفاوت دارد و معتقدم پرسپولیس برنده دربی خواهد بود زیرا برای خروج از بحران و بازگشت به روزهای خوب خود به 3 امتیاز این دیدار نیاز دارد.

کرمانی مقدم همچنین در پاسخ به این سوال که پرسپولیس در حال حاضر در چه پست هایی ضعیف است؟ و افزود: پرسپولیس اگر بتواند گلزن خوبی در خط مقدم داشته باشد مشکل دیگری ندارد. البته شهاب زاهدی و نبیل باهویی نسبت به قبل خیلی پیشرفت کرده اند و فکر می کنم بهتر هم خواهند شد.

وی گفت: شرایط پرسپولیس بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا تا حدودی نگران کننده بود اما پیروزی مقابل هواداران شرایط این تیم را تغییر داد و همه چیز را سامان داد.

بازیکن سابق پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس می داند چگونه با شرایط سخت کنار بیاید و کادر فنی و بازیکنان هم می دانند چگونه از موانع عبور کرده و به شرایط ایده آل بازگردند. گل محمدی کارش را خوب بلد است و بازیکنان حرفه ای دارد.

کرمانی مقدم در پایان افزود: خوشحالم که آرامش به پرسپولیس بازگشته است. اگر 3 امتیاز را نمی گرفتم اوضاع بدتر می شد. با این 3 امتیاز مطمئنا بازیکنان با تمرکز و آرامش بیشتری در دربی بازی خواهند کرد. حالا شاهد روزهای آرام تری پرسپولیس قبل از دربی هستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=149363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.