افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

پرسپولیس با عبور از شمس آذر به قله رسید/گل دیدنی امیری – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 410944
پرسپولیس با عبور از شمس آذر به قله رسید/گل دیدنی امیری – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و شمس آذر از قزوین از ساعت 19 و 15 دقیقه امروز شنبه در چارچوب هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد. سرخپوشان تهرانی ها با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست دادند. علی علیپور (11) و وحید امیری (2+90) […]

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و شمس آذر از قزوین از ساعت 19 و 15 دقیقه امروز شنبه در چارچوب هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد. سرخپوشان تهرانی ها با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست دادند. علی علیپور (11) و وحید امیری (2+90) گلزنی کردند.

ترکیب پرسپولیس با پنج بازیکن باقی مانده!

خوان کارلوس گاریدو تا صبح امروز به دنبال پرکردن جای خالی محمدحسین کنعانی زادگان ایوب روحیهفرشاد فرجی و آستین آرونوف به خاطر مصدومیت بود اما سرمای عجیبی. الکسی گندوز بعدازظهر امروز بدتر شد تا اینکه پنجمین غایب قرمزها در دیدار مقابل شمس آذر شد و کادرفنی پرسپولیس مجبور شد برای شروع بازی از ترکیب زیر استفاده کند:

امیررضا رفیعی گرجستان گلسیانیمرتضی پورعلیگنجی، سهیل صحرایی، میلاد محمدی، میلاد سرلک (سمیر حبوباتی – 90+4)، سعید مهری (امید) اعلیحضرت – 58)، وحید امیری، فرشاد احمدزاده (یعقوب من آن را بررسی خواهم کرد – 4+90) سروش رفیعی (مسعود ریگی-76) و علی علیپور (لوکاس) جویدن – ۷۶)

در آن سوی زمین رضا مهاجری، شمس آذر سرمربی جدید تصمیم گرفت در اولین تجربه رسمی خود روی نیمکت این تیم، بازیکنان زیر را انتخاب کند:

محمدامین رضایی، امیرحسین صدکی، مهدی محمدی، امیرمحمد زن (کریسمس کومار – 82)، مجتبی فخریان (خشایار زبرجد – 89)، علی وزیری پناه (میلاد سرگی – 57)، صدیق. آلبوس صبیحهومان ربیع زاده، میلاد فخرالدینی، محمدجواد آزاده و علی آزادمنش.

بازی بد با گل زودهنگام پرسپولیس در نیمه اول

قول اساسی داور این دیدار در آن زمان روی سوت او مشخص شد نفس تا پرسپولیس با استراتژی مالکیت روی توپ و زمین کار را پیش ببرد. قرمزها با بهره گیری از توانایی هافبک های خود در ارسال پاس های صحیح، توانستند دقت بالایی در ایجاد تاکتیک های تهاجمی به نمایش بگذارند.

قرمزها با برنامه ای برای استفاده از سرعت افراطی ها آنها در اولین حمله جدی خود توانستند گل اول را به ثمر برسانند.

پاس دقیق سروش رفیعی زیر پای سهیل صحرایی مهاجم مدافع این تیم افتاد. مرکز علی علیپور از جناح راست به میدان رفت تا او را در موقعیت تک به تک قرار دهد. مهاجم پرسپولیس ابتدا نتوانست با پای چپ شوت بزند و پس از گیر افتادن مجبور شد با دیدن گل شمس آذر آن را زیر پای خود بچرخاند و تبدیل به گل کند.

پس از این گل، بازی سریع و تهاجمی دو تیم ادامه یافت و یک بازی هیجان انگیز را رقم زد، اما شوت های محکم علیپور و میلاد محمدی به تور دروازه شمس آذر راه پیدا نکرد و به همین دلیل یک گل برای پرسپولیس کافی بود 45 دقیقه.

مهمان از دفاع پرسپولیس نترسید.

شمس آذر در نیمه دوم برای جبران گل خورده وارد زمین شد. آنها بدون ترس از نام و آوازه پرسپولیسی ها، بازی مستقیم را در دستور کار خود قرار دادند تا با بهره گیری از سرعت بالای بازیکنانی مانند فخرالدینی، سرخی و فخریان، فرصت آفرینی کنند.

نماینده قزوین سعی کرد با ارسال های بلند از خط دفاعی خط دفاعی پرسپولیس را به عقب براند تا روی توپ های برگشتی موقعیت ایجاد کند. گاریدو شمس آذر با وجود بازی شجاعانه ترجیح داد سیستم را تغییر ندهد و فقط برای حفظ نتیجه بازی نیروهای تازه ای به میدان بیاورد.

با این حال قرمزها در نیمه دوم روی ضدحمله موفق شدند در وقت اضافه به گل برسند. جویدن او به امیری پاس داد تا با سرعت فوق العاده اش در موقعیت تک به تک قرار بگیرد. ممنوعیت شمس آذر باید قرار گیرد. امیری تصمیم گرفت در این فضا حمله کند. تراشه مدتی طول کشید تا یکی از زیباترین گل های این فصل لیگ برتر را به ثمر برساند.

مدیریت او باعث شد تا قرمزها با سه امتیاز وارد این دیدار شوند و آنها اکنون با 17 امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ قرار دارند و از 7 بازی در رده بیست و چهارم قرار دارند. شمس آذر با وجود عملکرد ایده آل خود نتوانست به امتیازات برسد تا با هفت امتیاز در رده سیزدهم قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.