افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

پرسپولیس باید دو بازیکن را از لیست خارج کند

  • کد خبر : 201280
پرسپولیس باید دو بازیکن را از لیست خارج کند

آفتاب نیوز: پس از امضای قرارداد با اوستون اورونوف، هافبک جدید ازبکستانی سرخ ها، تعداد بازیکنان خارجی این تیم به هفت نفر رسید و حالا یکی از این افراد باید از لیست تیم خارج شود. جدای از این، در روزهای اخیر بحث جذب مهاجم خارجی جدید توسط پرسپولیس مطرح شده و حتی گزینه های متعددی […]

آفتاب نیوز:

پس از امضای قرارداد با اوستون اورونوف، هافبک جدید ازبکستانی سرخ ها، تعداد بازیکنان خارجی این تیم به هفت نفر رسید و حالا یکی از این افراد باید از لیست تیم خارج شود.

جدای از این، در روزهای اخیر بحث جذب مهاجم خارجی جدید توسط پرسپولیس مطرح شده و حتی گزینه های متعددی برای این منظور مطرح شده است، اما اگر پرسپولیس قصد جذب مهاجم خارجی دیگر را دارد، باید بازیکن خارجی دیگری را از لیست شما حذف کند. .

در عین حال اگر باشگاه پرسپولیس نبیل باهویی را برای ثبت قرارداد ارونوف از لیست خود خارج کند، جای خالی در لیست بزرگسالان این تیم باز می شود و در این شرایط این باشگاه می تواند بازیکن جدید اما یک ایرانی جذب کند.

گفته می شود باشگاه پرسپولیس در حال بررسی گزینه هایی برای جذب هافبک دفاعی است و می تواند این پست خالی را به محمد خدابندلو اختصاص دهد چرا که این بازیکن اخیرا در تمرین مس رفسنجان حاضر نشده و به دنبال جدایی است.

از طرفی اگر باشگاه پرسپولیس بخواهد علاوه بر نبیل باهویی مهاجم خارجی دیگری هم جذب کند باید نام وحدت حنان اف را از لیست خود حذف کند اما شاید به دلیل تعداد پسته ها این بازیکن راضی نباشد. این. .

در چنین شرایطی به نظر می رسد بالاخره نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس با جذب یک هافبک بزرگسال ایرانی به پایان برسد. این در حالی است که قرارداد هیچ یک از بازیکنان جدید به ثبت نرسیده و پنجره نقل و انتقالات این باشگاه بسته شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=201280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.