افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

پرسپولیس امیدوار است دوباره مقابل استقلال گلزنی کند

  • کد خبر : 375105
پرسپولیس امیدوار است دوباره مقابل استقلال گلزنی کند

به گزارش رکنا، در فاصله چند ساعتی از 140 شهرورد پایتخت بد نیست نگاهی به بازیکنان فعلی پرسپولیس بیندازیم که سابقه گلزنی به استقلال در تیم های مختلف را دارند. گلزنان برخی در دربی و برخی دیگر با تیم های دیگر دروازه استقلال را باز کرده اند. 1. گئورگی گلسیانی، 5 گل این مدافع گرجستانی […]

به گزارش رکنا، در فاصله چند ساعتی از 140 شهرورد پایتخت بد نیست نگاهی به بازیکنان فعلی پرسپولیس بیندازیم که سابقه گلزنی به استقلال در تیم های مختلف را دارند. گلزنان برخی در دربی و برخی دیگر با تیم های دیگر دروازه استقلال را باز کرده اند.

1. گئورگی گلسیانی، 5 گل

این مدافع گرجستانی بهترین گلزن لیست فعلی پرسپولیس مقابل استقلال با تیم های مختلف است. اولین بار گیورگی در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018 بود که با پیراهن ذوب آهن از روی نقطه پنالتی در فولادشهر دروازه استقلال را باز کرد. دو سال بعد در دیدار سپاهان و استقلال در لیگ نوزدهم، مدافع بلند قامت قرمز با پاس دانیال اسماعیلی فر با پیراهن طلایی گل دوم خود را به استقلال زد. سه سال بعد در بازی برگشت سپاهان و استقلال در لیگ بیست و یکم، گلسیانی گل تساوی سپاهان مقابل آبی ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا سه گل به این تیم اضافه شود. اما مهم ترین گل گلسیانی به استقلال بدون شک دبل او در دقیقه 99 در شهرورد بود، بازی ای که جورجی پس از پاس های ترابی دو بار با ضربه سر دروازه حسینی را باز کرد تا 5 گل به آبی ها اضافه شود.

2. علی علیپور 4 گل

او پس از چهار سال غیبت به دربی بازمی گردد و یکی از امیدهای اصلی پرسپولیسی ها برای گلزنی است. او اولین بار در 20 سالگی در شهرورد هتاد مقابل استقلال گلزنی کرد. سپس در بازی رفت لیگ 17 از روی نقطه پنالتی دروازه حسینی را باز کرد و در بازی برگشت لیگ 19 در روز تساوی 2 بر 2 دو تیم یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند. . علیپور در آخرین دربی که به میدان رفت، در نیمه نهایی جام حذفی 2019 مقابل استقلال گلزنی کرد و این شانس را به او داد تا به جمع گلزنان تاریخ دربی بپیوندد.

گلزنان پرسپولیس در دربی

3. سروش رفیعی 4 گل

سروش بهترین گلزن استقلال با پیراهن تیم های مختلف در لیست فعلی تیم پرسپولیس قرار دارد. او اولین گل خود را برای این تیم تنها در 22 سالگی به ثمر رساند و برای فولاد دراگان اسکوچیچ خوش درخشید که فولاده در استقلال آزادی قالنویی را شکست داد. سروش دو سال بعد در بازی برگشت استقلال و تراکتورسازی با یک حرکت مسی مدافعان استقلال را نابود کرد و خوشبختانه در موقعیت تک به تک دروازه خود را باز کرد تا با پیراهن قرمز گل دوم خود را به استقلال بزند. سروش پس از ورود به پرسپولیس سنت شکنی نکرد و با پیراهن سوم قرمز این بار در دربی رحمت را باز کرد و سه گل به استقلال زد. در دیدار خارج از خانه سپاهان و استقلال در اصفهان، گل چهارم سروش به استقلال از روی ضربه ایستگاهی مستقیم به ثمر رسید تا هافبک ماهر و فنی پرسپولیس چهار گل به استقلال بزند.

گلزنان پرسپولیس در دربی

4. امید عالیشاه 3 گل

کاپیتان پرسپولیس در دربی در حال حاضر نویسنده دو گل اخیر شهرورد محسوب می شود. او تاکنون سه گل با پیراهن پرسپولیس به استقلال زده است که اولین بار در شهرورد لیگ چهاردهم بود و پس از اخراج مرحوم نوروزی شادی را به ارتش سرخ تزریق کرد. امید 9 سال برای گلزنی دوباره در شهرورد صبر کرد و در شهرورد 101 مهمترین گل دوران فوتبالش را به ثمر رساند. هافبک سرعتی سرخ ها در دربی خارج از خانه فصل گذشته نیز از پشت محوطه جریمه تک گل تیمش را به ثمر رساند تا یکی از گزینه های اصلی باز شدن دروازه حسینی با سه گل باشد.

گلزنان پرسپولیس در دربی

5. عیسی آل کثیر 3 گل

مهاجم دربی پرسپولیس با پیراهن نفت و پرسپولیس 3 گل به استقلال زده است اما کمتر کسی گل او با پیراهن نفت را به یاد خواهد آورد. وی در حالی که پیراهن نفت تهران را بر تن داشت در دیدار حذفی جام حذفی 1395 در شب پیروزی 3 بر 2 نفت تهران موفق به گلزنی به استقلال شد. او سپس در بازی برگشت لیگ بیستم و سپس در بازی برگشت لیگ بیست و دوم مقابل استقلال دو گل سه امتیازی به ثمر رساند.

گلزنان پرسپولیس در دربی

6. وحید امیری 2 گل

شاید تا دربی 94 که امیری روی آقایی دروازه مظاهری را باز کرد، هیچکس اولین گل او به استقلال در سال 93 را به یاد نیاورد، اما این گل دوم بازیکن باتجربه قرمزها به استقلال بود. او برای اولین بار در شهریور 1392 و در دقیقه دوم بازی موفق شد با پیراهن نفت تهران دروازه استقلال را باز کند. دیداری که در نهایت با برتری 2 بر صفر زردپوشان به پایان رسید.

گلزنان پرسپولیس در دربی

7. فرشاد فرجی 1 گل

جانشین ایوب العلود در دیدار مقابل آلومینیوم نیز سابقه گلزنی به استقلال را دارد. مدافع مازندرانی در لیگ پانزدهم حضور داشت که در تساوی 3-3 تیمش مقابل استقلال اولین گل راه آهن را به رحمتی زد.

گلزنان پرسپولیس در دربی

8. حسین کنعانی زادگان 1 گل

شاید اگر از خود کنعانی بپرسیم بهترین خاطره او از دوران سربازی اش در تیم قایقرانی گلزنی به استقلال در لیگ چهاردهم باشد. گلی که باعث شد این دیدار با تساوی بریک به پایان برسد تا استقلال امیرقلانویی برای چهارمین دیدار متوالی در لیگ برتر پیروز نشود.

گلزنان پرسپولیس در دربی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375105

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.