افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

پرسپولیس از نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا شانس زیادی برای پیروزی مقابل الاهلی دارد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 365210
پرسپولیس از نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا شانس زیادی برای پیروزی مقابل الاهلی دارد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به تحلیل بازی پرسپولیس و الاهلی پرداخته است. پرسپولیس در یکی از مهم ترین دیدارهای دور اول مرحله گروهی لیگ برتر به مصاف الاهلی در جده می رود. دوئل سرخپوشان و جمعی از ستاره های مطرح تیم ملی عربستان یکی از جذاب ترین دیدارهای شب اول خواهد بود. در همین رابطه […]

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به تحلیل بازی پرسپولیس و الاهلی پرداخته است.

پرسپولیس در یکی از مهم ترین دیدارهای دور اول مرحله گروهی لیگ برتر به مصاف الاهلی در جده می رود. دوئل سرخپوشان و جمعی از ستاره های مطرح تیم ملی عربستان یکی از جذاب ترین دیدارهای شب اول خواهد بود.

در همین رابطه سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به بررسی این دیدار پرداخت و در گزارشی نوشت:
تیم الاهلی عربستان در تلاش است تا از مزیت زمین خانگی خود استفاده کند و پرسپولیس را در لیگ برتر آسیا که روز دوشنبه در ورزشگاه شاهزاده عبدالله الفیصل برگزار می شود، شکست دهد. هر دو تیم شروع ضعیفی در مسابقات کشوری داشته اند و برای شروع خوبی در رقابت های قاره ای به دنبال پیروزی خواهند بود.

الاهلی در آخرین بازی خود در لیگ حرفه ای عربستان با گل دیرهنگام مقابل النصر متوقف شد و این تساوی با 4 امتیاز از سه بازی، الاهلی را در رده نهم جدول قرار داد. الاهلی اگرچه در 8 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان تنها یک شکست متحمل شده است، اما در سه بازی اخیر خود مقابل تیم های ایرانی موفق به پیروزی نشده است.

پرسپولیس در لیگ برتر ایران پس از گذشت تنها سه هفته از فصل، مجبور به بازیابی امتیازات شده و با 5 امتیاز کمتر از سپاهان، صدر فعلی که یک بازی بیشتر انجام داده است، 7 امتیاز عقب است. با این حال سابقه دیدارهای دو تیم به نفع پرسپولیس است. این تیم در چهار بازی مقابل الاهلی دو برد به دست آورده است که البته هر دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 در بازی برگشت مقابل یکدیگر پیروز شدند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)