افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

پرسپولیس از شرم استقلالی شد!

  • کد خبر : 318265
پرسپولیس از شرم استقلالی شد!

به گزارش خبرجو 24; سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: با توجه به شایعات مطرح شده از سوی برخی باشگاه ها که به نظر می رسد با هدف دوگانه تشویش اذهان عمومی و تحت فشار قرار دادن فدراسیون فوتبال و دخالت در تصمیمات آن و همچنین مسائل رسانه ای و هواداران مطرح شده است. به منظور […]

به گزارش خبرجو 24; سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: با توجه به شایعات مطرح شده از سوی برخی باشگاه ها که به نظر می رسد با هدف دوگانه تشویش اذهان عمومی و تحت فشار قرار دادن فدراسیون فوتبال و دخالت در تصمیمات آن و همچنین مسائل رسانه ای و هواداران مطرح شده است. به منظور تنویر افکار عمومی جهت اطلاع رسانی:

چندی پیش کارگروه ناظر بر قراردادها در خصوص عملکرد دو بازیکن خارجی و مدت حضور آنها در مسابقات نامه ای به باشگاه پرسپولیس ارسال کرد و در اسرع وقت پاسخنامه همراه با مستندات ارسال شد.

و اما در توضیح سوال اصلی باید گفت; در مورد بازیکنی مثل وحدت حنانف، اگرچه باشگاه هم از نظر شکل و هم از نظر محتوا وارد شده و مدارک ارسال شده است، اما اساسا بخشنامه هایی که قراردادها را تنظیم می کند شامل وضعیت او نمی شود، زیرا قرارداد با این بازیکن زمانی امضا شده است که بخشنامه ها که قراردادهای تنظیم شده اصلا وجود نداشت. بنابراین بحث حنانوف مطرح نیست اما برخی باشگاه ها با وجود آگاهی کافی از این موضوع، جنگ روانی و ایجاد تنش و بهانه فضای مجازی و فشار بر فدراسیون فوتبال را ترجیح داده اند.

در مورد نبیل باهویی دو نکته وجود دارد. اولین نکته این است که مدارک پزشکی مربوط به این بازیکن ارسال شده است. نکته دیگر اینکه خود قانونگذار فلسفه و هدف این قانون را تضمین امنیت نقل و انتقالات اعلام کرده است. از این نظر وقتی مشخص شد این بازیکن با توجه به مجموع شرایط، نسبت دقایق بازی مورد انتظار را نخواهد داشت، با رعایت حقوق باشگاه و همکاری خود بازیکن، قرارداد در نیم فصل فسخ شد. .

نکته آخر اینکه قطعا تصمیمات فدراسیون فوتبال و اعضای آن در مورد پرسپولیس با نظرسنجی و رای سایر باشگاه ها نیست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=318265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.