افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
9

پرسپولیسی های حاضر در جام جهانی به فیفا معرفی شدند

  • کد خبر : 14432

باشگاه پرسپولیسی‌ها که در جام جهانی ۲۰۲۲ بودند و در دو سال عضویت در این باشگاه بودند به منظور بهره‌مندی از سهم خود از محل برنامه‌های باشگاه‌های فیفا فیفا به معرفی معرفی فدراسیون جهانی. به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، بخش‌های امور ورزشی امور بین الملل باشگاه به منظور تخصیص اعلامی از فدراسیون فوتبال، با […]

باشگاه پرسپولیسی‌ها که در جام جهانی ۲۰۲۲ بودند و در دو سال عضویت در این باشگاه بودند به منظور بهره‌مندی از سهم خود از محل برنامه‌های باشگاه‌های فیفا فیفا به معرفی معرفی فدراسیون جهانی.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، بخش‌های امور ورزشی امور بین الملل باشگاه به منظور تخصیص اعلامی از فدراسیون فوتبال، با مستندات تکمیلی و بارگذاری اطلاعات و مدارک، نسبت به معرفی بازیکنانی که در گذشته، در عضویت این باشگاه در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشتند. خود، اقدام کرد.

فیفا از منتهی به بازی‌های فردا که بازیکنان در قالب ملی در دور مسابقات حضور دارند، هر روز یک بازیکن هفته در مسابقات شرکت می‌کنند، مبلغی را به عنوان امتیاز و مشوق‌ها به باشگاه‌هایی که در دو سال گذشته در مسابقات می‌کند، می‌کنند. اگر بازیکنی این مدت را در چند باشگاه اسپری باشد، می‌توان آن را در چند باشگاه اسپری، بر فرمولی از پیش تعیین شده، محاسبه و به باشگاه‌ها باشگاه‌ها پرداخت کرد.

گفتنی است پس از جهانی روسیه ۲۰۱۸، باشگاه منچستررسیتی این حیث با بیش از یک میلیون دلار درآمد، بیشترین را به خود اختصاص داد و تیم الهلال عربستان با گذر از مرز دو میلیون دلار در میان آسیایی‌ها رکورددار رکورددار. درآمد پرسپولیس این محل نیز در آن دوره نزدیک به 650 هزار دلار بود که بخشی از بدهی‌های بین‌المللی، ناشی از احکام صادره در پرونده شکایات مربیان و بازیکنان بازیکنان انتخاب شده بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=14432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.