افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
1

پرسپولیس؛ صف احتمالی پرسپولیس مقابل چادرملو

  • کد خبر : 385979
پرسپولیس؛ صف احتمالی پرسپولیس مقابل چادرملو

استون اورونوف که به دلیل مصدومیت دربی را از دست داد و در نیمه دوم مقابل پاختاکور وارد زمین شد، از ابتدا در پذیرایی سرخ پوشان تهرانی از اردکانی حضور خواهد داشت. خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام: پرسپولیس در هفته هفتم. بخش اول آنها به مصاف چادرملو اردکان می روند و به دنبال […]

استون اورونوف که به دلیل مصدومیت دربی را از دست داد و در نیمه دوم مقابل پاختاکور وارد زمین شد، از ابتدا در پذیرایی سرخ پوشان تهرانی از اردکانی حضور خواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام:

پرسپولیس در هفته هفتم. بخش اول آنها به مصاف چادرملو اردکان می روند و به دنبال سه امتیاز مهم هستند.

قرمزها آنها در دیداری ناامیدکننده با وجود شروع خوب، نتوانستند به اولین پیروزی خود در لیگ برتر آسیا مقابل پاختاکور ازبکستان دست یابند.

اوستون اورونوف که به دلیل مصدومیت دربی را از دست داد و در نیمه دوم مقابل پاختاکور وارد زمین شد، از ابتدا در استقبال سرخ پوشان تهرانی از مهمان اردکانی حضور خواهد داشت و بازگشت او به ترکیب اصلی خبر خوبی برای هواداران است. پرسپولیس است

خوان کارلوس گاریدو مثل همیشه الکسیس گاندوز با انگیزه را این روزها در دروازه خود قرار داده و خط دفاعی خود را که در این فصل تغییر چندانی نکرده است، ادامه می دهد.

سرمربی اسپانیایی ‘قرمزها’ نسبت به بازی های اخیر تیمش تغییرات بزرگی در خط هافبک ایجاد نخواهد کرد و دوباره شاهد زوج رفیعی و ریگی خواهیم بود.

فرشاد احمدزاده و سعید صادقی پس از نمایش ضعیف مقابل رقیب ازبکستانی روی نیمکت خواهند نشست.

قرار است لوکاس ژوائو آنگولیایی برای اولین بار در ترکیب ثابت قرمزها قرار بگیرد و اگر این تغییر صورت نگیرد، باز هم خدابندلو را در رده دهم خواهیم دید یا سعید مهری از ابتدا برای تقویت وسط بازی خواهد کرد. خط از شاگردان گاریدو

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با چادرملو:

الکسیس گاندوز، ایوب المود، گیورگی گلسیانی، حسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، استون ارونوف، وحید امیری، علی علیپور، لوکاس ژائو (محمد خدابندلو یا سعید مهری)

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.