افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

پرداخت 3 همات معوقه پرستاران/ تسویه 85 درصد مطالبات – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 374763
پرداخت 3 همات معوقه پرستاران/ تسویه 85 درصد مطالبات – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عبادی افزود: کل مطالبات گروه پرستاران ۱۲ نفر بوده که ۳ میلیارد مطالبات در پایان هفته جاری و در نهایت اواسط هفته آینده و ۷.۵ مورد در شهریور ماه پرداخت شده است. . ، تقریباً 10.5 خواهد بود. این ادعاها به طور کلی حل خواهد شد. وی گفت: بیمه سلامت […]

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عبادی افزود: کل مطالبات گروه پرستاران ۱۲ نفر بوده که ۳ میلیارد مطالبات در پایان هفته جاری و در نهایت اواسط هفته آینده و ۷.۵ مورد در شهریور ماه پرداخت شده است. . ، تقریباً 10.5 خواهد بود. این ادعاها به طور کلی حل خواهد شد.

وی گفت: بیمه سلامت 3 میلیارد تومان دریافت کرده و بین بیمه های استانی توزیع می شود.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به اینکه به طور متوسط ​​8 ماه تاخیر در پرداخت معوقات داشتیم، گفت: در برخی از دانشگاه ها 7 ماه متوالی و در برخی از دانشگاه ها 4 مورد پرداخت شده است. ماه ها

وی با بیان اینکه مطالبات به سه بخش اضافه کار، حق الزحمه خدمات پرستاری و مزایای اجتماعی از جمله حق مسکن و پوشاک تقسیم می شود، گفت: عمده مطالبات مربوط به حق پرستاری است؛ این مطالبات مربوط به حق الزحمه پرستاری است. تخمین زده شده حدود 12 حمت است و تا کنون 7.5 حمت توزیع و به سایر گروه های کارکنان بهداشت و درمان پرداخت شده است.

عبادی افزود: محاسبات دستیار پرستاری تا پایان تیرماه سال جاری است و مرداد و شهریور اضافه می شود.

معاون پرستاری وزارت بهداشت همچنین با تاکید بر اقدام این وزارتخانه برای اصلاح فرمول اضافه کاری پرستاران و ارسال آن به سازمان امور کار، گفت: سال گذشته سه بار ارسال شده است، اما هنوز هیات حاکمه ابلاغی از طریق آن صادر نکرده است. با این حال وزارت بهداشت اعلام کرد که حاضر است هر مصوبه ای را برای جبران خسارت همکاران خود اجرا کند.

عبادی گفت: این پرداختی که در پایان هفته انجام می شود مربوط به پرستاران مشمول حق الزحمه و شاغل در دانشگاه علوم پزشکی است که تعداد آنها حدود 167 هزار نفر است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.