افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 11 October , 2024
0

پرداخت 200 میلیون وام بلاعوض به تمامی سرپرستان خانوار

  • کد خبر : 393135
پرداخت 200 میلیون وام بلاعوض به تمامی سرپرستان خانوار

وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم برای تامین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود از آن استفاده می کنند. وام بانکی مجموعه ای از وام های خوب و تسهیلات بانکی وسوسه انگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان، جویندگان خانه […]

وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم برای تامین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود از آن استفاده می کنند. وام بانکی مجموعه ای از وام های خوب و تسهیلات بانکی وسوسه انگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان، جویندگان خانه و در نهایت هر کسی که می‌خواهد در حرفه، زندگی و تحصیلات خود تغییری ایجاد کند. قوطی از وام بانک به عنوان کمک بهره مند خواهد شد

نحوه دریافت کارت اعتباری 200 میلیونی بدون وثیقه

مشتریان بانک سرمایه می توانند از کارت اعتباری این بانک با سقف 200 میلیون تومان برای تامین مالی خرید کالا یا خدمات استفاده کنند.

این کارت اعتباری فقط برای افراد صادر می شود. مبلغ کارت بر اساس میانگین حساب افراد تعیین می شود. اگر دارنده کارت کمتر از 10 درصد از کل مبلغ کارت را در یک ماه خرج کند، پس از یک دوره استراحت 7 روزه در پایان دوره، مبلغ بدهی باید تسویه شود. اما اگر بیش از 10 درصد مبلغ کارت هزینه شود، بدهی در پایان دوره به صورت اقساطی پرداخت می شود. در این نوع پرداخت اقساط پس از مهلت 7 روزه شروع می شود. حداکثر مدت پرداخت اقساط 36 ماه و اعتبار کارت صادر شده 12 ماه می باشد. کارت اعتباری فقط می تواند برای خرید کالا و خدمات از طریق پذیرندگان پرداخت و درگاه ها استفاده شود.

شرایط دریافت وام 200 میلیونی با بهره کم

افرادی که مشتری بانک صادرات هستند می توانند با ایجاد موجودی حساب کافی وام 200 میلیونی بر اساس طرح توافقی دریافت کنند. بهره مندی از این تسهیلات در مقایسه با سایر طرح ها کمتر است.

افرادی که مشتری بانک صادرات هستند می توانند با ایجاد موجودی حساب کافی وام 200 میلیونی بر اساس طرح توافقی دریافت کنند. بهره مندی از این تسهیلات در مقایسه با سایر طرح ها کمتر است.

به گفته این منبع، مشتریان بانک صادرات می توانند با ایجاد حساب میانگین سه ماهه از وام 200 میلیونی بهره مند شوند. ضمانت اصلی این وام داشتن ضامن رسمی می باشد. سود این تسهیلات برای اشخاص حقیقی 9 درصد و برای اشخاص حقوقی 7 درصد است. حداکثر مدت بازپرداخت این خط 36 ماه است. افراد برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک صادرات سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

با احتساب مبلغ تسهیلات، سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۶ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۹۴۷ تومان است. سود کل شیء 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان و کل مبلغ وام و سود 229 میلیون و 11 هزار و 75 تومان خواهد بود.

انواع وام و خدمات از بانک صادرات ایران.

بانک صادرات ایران یکی از گروه های خصوصی اما با سابقه ایرانی است که انواع خدمات پولی و مالی مجاز را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می دهد. این بانک تاکنون به واسطه خدمات مختلفی که ارائه کرده است به دستاوردها و جوایز زیادی دست یافته است.

اخیراً در چهارمین جشنواره ملی حاتم از حمایت بانک صادرات از تولید ملی برای ایجاد زیرساخت و بستر مناسب برای توسعه گردشگری از طریق اپلیکیشن SAP تقدیر شد.

این بانک در تابستان امسال به خوبی از واحدهای تولیدی و بنگاه های کوچک و بزرگ حمایت کرده و موضوع اشتغال و تولید ملی را سرلوحه کار خود قرار داده است. تعداد تسهیلات اشتغالزایی این بانک در تابستان امسال به 17900 رسید./ایسنا

پرداخت وام بدون وثیقه به خانوارها، اخذ یارانه نقدی

با راه اندازی صندوق ضمانت اعتبارات خرد به ویژه زنان سرپرست خانوار از این پس می توانند بدون ضامن وام های خرد دریافت کرده و اشتغال ایجاد کنند.

شاید دریافت وام ناچیز یا خدمات قرض الحسنه برای زنان سرپرست خانوار دیگر شبیه خواب و کابوس نباشد! قبل از ایجاد صندوق ضمانت تسهیلات ویژه 6 میلیون کارگر فعال کشور، دریافت وام مانند فتح سکوی اول بازی های المپیک و سختی هایی بود که در این راه باید متحمل شوند.

بر اساس آمار ارائه شده در سال های اخیر رشد منفی نیروی کار زنان، کاهش مشارکت آنان در اشتغال، عدم تمایل زنان به ورود به بازار کار و چالش های پیش روی زنان خانه دار باعث شده بود که نرخ بیکاری در بین زنان افزایش یابد. افزایش دهد.

رئیس کمیته مطالعات زنان انجمن علوم سیاسی ایران در این خصوص گفت: طبق آمار 16 درصد زنان در اقتصاد ایران تأثیرگذار هستند که این نمونه ای از عدم توجه به توانمندی های زنان است.

سیمین حاجی پور با بیان اینکه حضور بانوان در عرصه گردشگری زمینه ای برای ایفای نقش و درآمدزایی را فراهم می کند، افزود: گردشگری یکی از راهکارهایی است که بانوان از منظر کسب درآمد می توانند به آن توجه کنند. بر اساس آخرین آمار جمعیتی کشور، تعداد مردان سرپرست خانوار از 18 میلیون و 360 هزار نفر در سال 1389 به بیش از 22 میلیون نفر و در این مدت تعداد زنان سرپرست خانوار از 2 میلیون و 773 هزار نفر به بیش از 3 میلیون نفر رسیده است. 500 هزار نفر افزایش یافته است.

این در حالی است که بر اساس آمارهای غیررسمی، جمعیت زنان سرپرست خانوار حدود 6 میلیون نفر تخمین زده می شود که با تصویب این مصوبه که توسط دولت علی بهادری جهرمی ابلاغ شده، مسیر اشتغال برای این تعداد جمعیت هموار شده است. سخنگو

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تصویب این مصوبه را به قدری برای زنان سرپرست خانوار مهم می داند که آن را دستاوردی مهم در این دولت عنوان کرد.

انسیه خزعلی گفت: تصویب تشکیل صندوق ضمانت تسهیلات ویژه زنان سرپرست خانوار به قدری حائز اهمیت است که آن را از دستاوردهای مهم این دولت می دانیم چرا که پیش از این زنان نمی توانستند برای دریافت تسهیلات برنامه ریزی کنند. فقدان ضامن، تشکیل این صندوق یک برنامه عملیاتی برای حمایت از این زنان است.

میزان اعتبار اختصاص یافته به صندوق ضمانت تسهیلات ویژه زنان سرپرست خانوار

طرح تسهیل ضمانت وام اشتغال خرد زنان سرپرست خانوار شامل دهک اول تا پنجم از طریق صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون مصوبه ای بود که یکشنبه هفته جاری در هیات دولت سیزدهم برای اجرا به تصویب رسید.

بانک رفاه با دستور وزیر اقتصاد علاوه بر مبلغ اولیه 500 میلیارد ریال، 100 میلیارد ریال دیگر نیز به این صندوق اختصاص داده است.

چندی پیش مهدی مسکنی معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تامین 100 میلیارد ریال اعتبار اولیه توسط بانک رفاه با حمایت صندوق ضمانت توسعه تعاون برای ایجاد اشتغال خبر داد. برای زنان سرپرست خانوار

این مبلغ اعتبار طی تفاهم نامه همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، بانک رفاه کارگران و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون به امضا رسید.

مسکانی اجرای این طرح را الگویی موفق و قابل ارائه در سطح بین المللی عنوان کرد و اظهار داشت: حوزه رفاه اجتماعی و توجه جمهوری اسلامی ایران به خانوارهای آسیب دیده در دولت سیزدهم تغییرات و پویایی را تجربه کرده است.

انسیه خزعلی می گوید: این میزان اعتبار کمک می کند تا افراد بیشتری مشمول این ضمانت شوند و بخشی از دغدغه زنان سرپرست خانوار بابت دریافت تسهیلات برای اشتغال زایی برطرف شود و در واقع این اعتبار کمک دولت است. ایجاد شغل برای زنان کارآفرین».

پس از شیوع ویروس کرونا، خدمات اینترنتی بانک‌ها جدی‌تر گرفته شد. به همین دلیل خدمات بانکداری اینترنتی جایگزین برخی از شعب فیزیکی در سطح شهر شد.

شرایط پرداخت آنلاین وام

بانک ملت در سامانه ابربانک خود تا سقف 200 میلیون تومان وام به متقاضیان ارائه می کند. بر اساس این طرح، تا سقف 60 میلیون توکن وام با سود 4 درصد به متقاضیان ارائه می کند.

با استفاده از شعبه مجازی بانک صادرات شمس می توانید خدمات آفلاین را از این بانک دریافت کنید. شرط پرداخت اینترنتی وام مانند سایر بانک ها افتتاح حساب در بانک است و متقاضی وام باید در بانک صادرات حساب قرض الحسنه داشته باشد.

بانک رفاه نیز به سپرده گذاران خود به صورت غیرحضوری از 5 تا 50 میلیون تومان وام اعطا می کند.

پس از افتتاح حساب در بانک رسالت و اعتبارسنجی آن در سامانه «مرات»، می توانید از قرض الحسنه با سقف سقف 60 میلیون تومان و با سود 4 درصد وام دریافت کنید.

یک حساب آنلاین باز کنید

امروزه بیشتر بانک ها به صورت آنلاین حساب باز می کنند. پارسیان با مراجعه به سایت بانک های رسالت می توانند به صورت آنلاین اقدام به افتتاح حساب کرده و سپس تاییدیه هویت کارت متقاضی درب منزل تحویل داده شود.

برای افتتاح حساب در بانک های آیندهو و پاسارگاد، متقاضی باید با استفاده از دوربین تلفن همراه خود، احراز هویت و ارائه مدارک شناسایی خود در وب سایت و در نهایت کارت بانکی خود را با امضای الکترونیکی دریافت کند.

بانک مهر ابتدا مشتری را به صورت بیومتریک احراز هویت می کند. در نهایت با اپلیکیشن موبایل بانک مهر ایران مراحل افتتاحیه زیر قابل انجام است و در کمتر از یک هفته کارت بانکی برای فرد ارسال می شود.

بانک تجارت و بانک ملی نیز اپلیکیشنی برای افتتاح حساب در وب سایت خود دارند. البته برای افتتاح حساب در این دو بانک باید حداقل 50 هزار تومان به حساب واریز شود و در نهایت شماره حساب از طریق پیامک برای مشتری ارسال شود.

خدمات اینترنتی بانک ها

با خدمات اینترنتی بانک ها می توانید کارهای روزانه مانند انتقال پول، پرداخت قبوض، بررسی وضعیت چک، مدیریت تراکنش ها، دریافت کد و بررسی شبا را انجام دهید.

در این سال بانک ها بخش بزرگی از خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می کنند که اصطلاح بانکداری الکترونیک و اینترنت جایگاه بهتری در جامعه پیدا کرده است.

100 میلیون وام دریافت کرد.

طرح کرمت رفاه: تسهیلات پذیرش (وام بانکی) مستمری بگیران سازمان های تامین اجتماعی و دانشگاه های علوم پزشکی در بانک رفاه.

بانک رفاه به منظور رفاه و تکریم مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و دانشگاه های علوم پزشکی، خدمات (وام بانکی) را در قالب طرح “کرم رفاه” پرداخت می کند.

مشمولان طرح کرمات بانک رفاه

با توجه به رسالت اجتماعی بانک در قبال جامعه هدف مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و دانشگاه های علوم پزشکی و کمک های مالی به آنان، امکان اعطای تسهیلات به جامعه مذکور در قالب طرح کرامت وجود دارد. .

مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان های تامین اجتماعی و دانشگاه های علوم پزشکی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند می توانند تا سقف یک میلیارد ریال برای تامین کالا و خدمات مورد نیاز و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحدهای مسکونی حداکثر تا سقف یک میلیارد ریال تامین کنند. . ریال برای تاسیسات با نرخ 18% و استهلاک بسته به میزان نصب تا 48 ماه.

مدت بازپرداخت طرح: 48 ماه نرخ تسهیلات: تا 18 درصد برای بازنشستگان.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.