افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

پرداخت 2 وام 100 و 200 میلیونی با ثبت نام اینترنتی

  • کد خبر : 351710
پرداخت 2 وام 100 و 200 میلیونی با ثبت نام اینترنتی

افرادی که حقوق خود را از بانک صادرات ایران دریافت می کنند می توانند برای دریافت وام 100 میلیونی توکن بدون وثیقه این مجموعه اقدام کنند. این خدمات با نرخ سود 23 درصد به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود. به گزارش تجارت نیوز، افرادی که حقوق خود را از بانک صادرات دریافت می کنند […]

افرادی که حقوق خود را از بانک صادرات ایران دریافت می کنند می توانند برای دریافت وام 100 میلیونی توکن بدون وثیقه این مجموعه اقدام کنند. این خدمات با نرخ سود 23 درصد به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود.

به گزارش تجارت نیوز، افرادی که حقوق خود را از بانک صادرات دریافت می کنند و مشمول دریافت وام بدون ضامن از این گروه هستند، نیازی به ارائه ضامن ندارند. رتبه اعتباری این افراد تضمین شماست. رتبه اعتباری وام گیرندگان برای درخواست این خدمات باید A، B یا C باشد. پس از دریافت این وام، افراد می توانند ظرف 48 ماه آن را بازپرداخت کنند. لازم به ذکر است متقاضیان دریافت این وام باید مبلغ 1 میلیون و 100 هزار تومان برای ارائه و اعتبار آن به بانک پرداخت کنند.

مبلغ هر قسط این وام 100 میلیون تومانی 3 میلیون و 205 هزار تومان با شرایط پرداخت و نرخ سود مشخص خواهد بود. سود کل این وام بالغ بر 53 میلیون تومان است. فرد باید با احتساب میزان سود و مبلغ وام، معادل 153 میلیون تومان را در زمان سررسید به بانک پرداخت کند.

نگاهی به آغاز فعالیت بانک صادرات ایران و برخی از خدمات این گروه

بانک صادرات ایران یکی از بانک های خصوصی کشور است که فعالیت خود را از سال 1331 آغاز کرد و در ابتدا این بانک با 13 کارمند خدمات مختلف پولی و بانکی را به افراد ارائه می کرد. هم اکنون این گروه با تعداد زیادی پرسنل و شعب در سراسر کشور پذیرای انواع حساب، کارت اعتباری، کیوسک بانکی، پایانه فروش، پیشخوان الکترونیکی 24 ساعته، سامانه موج، تسهیلات، صدور تاییدیه حساب می باشد. ، سپرده های ارزی و غیره. به مشتریان

کدام بانک ها وام 200 میلیونی توکن پرداخت می کنند؟

بانک‌های صادرات، ملت و کرابهان از جمله بانک‌هایی هستند که در قالب طرح‌های مختلف به مشتریان واجد شرایط خود به مبلغ 200 میلیون تومان وام می‌دهند.

به گزارش تجارت نیوز، بانک صادرات در طرح «۶۷» با سود ۶ درصد، بانک ملت در طرح «تسهیلات با سامانه فارابانک» با نرخ سود ۲۳ درصد و بانک کاربهار در طرح تسهیلات «امیدآفرین» با سود 23 درصد برای سپرده گذاران و مشتریان واجد شرایط، 200 میلیون تومان وام می دهد. جزئیات این طرح های تسهیلات در زیر مورد بحث قرار گرفته است.

جزئیات وام پشتیبانی شده توسط حساب کوتاه مدت بانک صادرات

در طرح 67 بانک صادرات، متقاضیان می توانند با افتتاح حساب کوتاه مدت عادی و سپرده گذاری در آن، نسبت به دریافت وام 200 میلیون تومانی با نرخ سود 6 درصد غیرحضوری اقدام و به سامانه شمس واریز کنند.

بیشتر بخوانید: کدام بانک ها وام 50 میلیون تومانی پرداخت می کنند؟

یکی از نکات مثبت طرح 67 بانک صادرات این است که این بانک به سپرده بلوکه شده وام گیرنده نیز 7 درصد سود پرداخت می کند. مدت بازپرداخت و تعداد اقساط وام 200 میلیونی توکن بانک صادرات ممکن است بسته به میزان سپرده و سقف دریافتی از اعتبار متفاوت باشد. اما با توجه به مدت 36 ماهه پرداخت اقساط وام 200 میلیون تومانی، ارزش هر قسط این طرح 6 میلیون و 84 هزار تومان خواهد بود.

شرایط دریافت تسهیلات با سامانه فارابانک بانک ملت چیست؟

به مشتریانی که دارای حساب سپرده قرض الحسنه در بانک ملت هستند، خدمات با سامانه فارابانک پرداخت خواهد شد. حداکثر سقف این وام 200 میلیون تومان است و با نرخ سود 23 درصد و حداکثر مدت 60 ماه به متقاضیان اعطا می شود.

موارد مورد قبول بانک ملت برای تضمین اقساط این خط شامل ارائه ضامن رسمی، انسداد سپرده ها و اعتبار کاری مناسب با داشتن مجوز می باشد. بدیهی است ضمانت انسداد سپرده تا پایان مرحله پرداخت و تسویه کامل ادامه خواهد داشت. وام گیرنده با احتساب سود 23 درصدی و بازپرداخت 60 ماهه باید در هر قسط پنج میلیون و 638 هزار تومان به بانک ملت پرداخت کند.

شرایط وام 200 میلیون تومانی از بانک تجارت آینده دار

در طرح امید آفرین بانک کارآفرین، متقاضیان می توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه و ایجاد حساب متوسط ​​حداقل سه ماهه، وام تا سقف 200 میلیون تومان با نرخ سود 23 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماهه دریافت کنند. البته حداقل مبلغ پذیرفته شده توسط بانک برای سپرده گذاری 25 میلیون توکن می باشد.

بانک کارآفرین توقیف سپرده را در شرایط این وام لحاظ نکرده است و متقاضی باید با ارائه ضامن رسمی ضمانت نامه های مورد نیاز بانک را ارائه کند. حال اگر سقف اعتبار 200 میلیون تومان، نرخ سود 23 درصد و مدت پرداخت اقساط آن 36 ماه باشد، وام گیرنده باید هفت میلیون و 741 هزار تومان به بانک تجارت پرداخت کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=351710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.