افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

پرداخت وام یک روزه 300 و 400 میلیونی برای همه در بانک

  • کد خبر : 277635
پرداخت وام یک روزه 300 و 400 میلیونی برای همه در بانک

سپرده گذاران حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت می توانند در قرعه کشی 1001 جایزه به ارزش 250 میلیون تومان شرکت کنند. همچنین اعلام شده است که این افراد می توانند در قالب طرح «نیک وام» تا سقف 300 میلیون تومان وام دریافت کنند. مشتریان حقیقی و حقوقی دارندگان حساب قرض الحسنه نیس […]

سپرده گذاران حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت می توانند در قرعه کشی 1001 جایزه به ارزش 250 میلیون تومان شرکت کنند. همچنین اعلام شده است که این افراد می توانند در قالب طرح «نیک وام» تا سقف 300 میلیون تومان وام دریافت کنند.

مشتریان حقیقی و حقوقی دارندگان حساب قرض الحسنه نیس پس انداز می توانند از محل سپرده های خود امتیاز لازم را دریافت کرده و از تسهیلات ویژه این طرح تا سقف 3 میلیارد ریال بهره مند شوند.

معدل دوره این تسهیلات 4 تا 12 ماه و مدت استهلاک آن 1 تا 3 سال اعلام شده است و امتیاز آن قابل انتقال به اعضای خانواده اعم از همسر، فرزندان، والدین، برادران و خواهران برای اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد. که قابل واگذاری است پرسنل بیمه شده ای هستند که حقوق آنها از طریق بانک ملت واریز می شود.

به عنوان مثال صاحب حساب قرض الحسنه می تواند وام با مدت بازپرداخت یک ساله تا سقف 110 درصد میانگین مبلغ حساب خود با سپرده 4 ماهه دریافت کند.

مشتریان فعلی بانک ملت می توانند از طریق سامانه بانکداری اینترنتی نسبت به افتتاح حساب قرض الحسنه نزد این بانک اقدام کنند. همچنین امکان افزایش موجودی با استفاده از موبایل بانک، مگابانک و سایر کانال های آفلاین خدمات بانک ملت وجود دارد.

وام فوری یک شبه برای کسانی است که قصد دارند در مدت زمان کوتاهی وام و تسهیلات مالی دریافت کنند. سایت ها، شرکت ها و شرکت های حقوقی زیادی وجود دارند که برای پرداخت فوری وام راه اندازی شده اند.

وام های فوری انواع مختلفی دارند و روش محاسبه سود نیز متفاوت است و معمولا بین 18 تا 23 درصد سود داده می شود.

مبلغ وام فوری نیز به بانک پرداخت کننده وام بستگی دارد. از حداقل 20 میلیون تومان تا حداکثر یک میلیارد تومان متغیر است. به طور طبیعی اکثر بانک ها به طور متوسط ​​بین 50 تا 200 میلیون تومان وام می دهند. اما باید توجه داشت که هر چه مبلغ بالاتر باشد شرایط گارانتی سخت تر می شود. سود وام های فوری معمولاً از 2 تا 23 درصد متغیر است.

وام 900 میلیونی این بانک به شرکت ها + مبلغ اقساط

سقف وام بانک قرض الحسنه مهر ایران به اشخاص حقوقی با اولویت کسب و کارهای خرد و دانش بنیان به 900 میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش طلا، بر اساس مجوز بانک مرکزی، بانک قرض الحسنه مهر ایران از این پس می تواند با اولویت بنگاه های خرد و دانش بنیان به مشتریان حقوقی وام پرداخت کند.

این وام 750 میلیون تومان بود که در سال 1403 به 900 میلیون تومان افزایش یافت و شرکت های مختلف می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

لازم به ذکر است افزایش سقف وام بانک قرض الحسنه مهر ایران تغییری در سایر شرایط دریافت وام از این بانک ایجاد نمی کند.

متقاضیان باید چندین مورد از جمله ایجاد حساب متوسط ​​و ارائه وثیقه مناسب به همراه وام درخواستی را رعایت کنند.

افزایش اعتبار افراد به 400 میلیون تومان

همچنین بر اساس مجوز بانک مرکزی، بانک قرض الحسنه مهر ایران از این پس امکان پرداخت وام تا سقف 400 میلیون تومان را به مشتریان واقعی خود خواهد داشت.

گفتنی است این مصوبه صرفاً مربوط به وام های پرداختی بانک قرض الحسنه کشور است.

وام بانک مهر قرض الحسنه ایران به 400 میلیون تومان افزایش یافت در حالی که حداکثر سقف آن در سال گذشته 300 میلیون تومان بود.

1- مبلغ هر قسط 7 میلیون و 272 هزار و 727 تومان می باشد.

2- سود کل این تسهیلات به 48 میلیون تومان می رسد.

3- مبلغ کل وام و سود آن 448 میلیون تومان است.

وام مسکن؛ حداکثر 300 میلیون

وام کارزاد الحسنه به اشتباه به عنوان وام 300 میلیون تومانی شناخته می شود. اگرچه حداکثر مبلغ وام قابل پرداخت با استفاده از این روش 300 میلیون است، اما میزان وام بستگی به سپرده و میانگین امتیاز فرد دارد.

وام قرض الحسنه مستلزم افتتاح حساب و واریز مبلغ مشخصی است و طبق قرارداد، مبلغ آن برای مدت معینی در صندوق قرض الحسنه باقی می ماند. در پایان دوره سپرده گذاری، مبلغ وام با توجه به میزان موجودی و طول مدت سپرده تعیین می شود.

شرایط وام قرض الحسنه در هر بانکی متفاوت است. به عنوان مثال در طرح ناگین امید بانک سپه حداقل زمان سپرده گذاری یک ماهه خواهد بود و در برخی بانک ها سپرده گذار نمی تواند قبل از سه ماه برای دریافت وام اقدام کند.

وام قرض الحسنه بدون بهره و بازپرداخت آن با کارمزد 4 درصد محاسبه می شود. ذینفع وام قرض الحسنه بین یک تا پنج سال فرصت دارد وام را به بانک بازپرداخت کند.

نکته: در برخی از بانک ها، سپرده گذار می تواند امتیاز قرض الحسنه را به سایرین انتقال دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=277635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.