افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

پرداخت قسمت دوم مطالبات پرستاری قبل از پایان هفته.

  • کد خبر : 374204
پرداخت قسمت دوم مطالبات پرستاری قبل از پایان هفته.

به گزارش بازار، طاهر محبتی گفت: تاکید می کنیم مشکلات در پرداخت مطالبات پرستاری باید سریع برطرف شود. وی افزود: نیروی انسانی نظام سلامت وظیفه مهم ارائه خدمات به مردم را بر عهده دارد و از این حیث باید رضایت کارکنان تامین شود. معاون مدیریت و توسعه منابع وزارت بهداشت تصریح کرد: در ادامه پرداخت […]

به گزارش بازار، طاهر محبتی گفت: تاکید می کنیم مشکلات در پرداخت مطالبات پرستاری باید سریع برطرف شود.

وی افزود: نیروی انسانی نظام سلامت وظیفه مهم ارائه خدمات به مردم را بر عهده دارد و از این حیث باید رضایت کارکنان تامین شود.

معاون مدیریت و توسعه منابع وزارت بهداشت تصریح کرد: در ادامه پرداخت ها از وزارت بهداشت به دانشگاه های علوم پزشکی تا پایان هفته جاری منابع لازم برای پرداخت مطالبات پرستاری تامین می شود. در اختیار دانشگاه ها قرار می گیرد و این روند تا زمان به روز رسانی پرداخت ها ادامه خواهد داشت.

وی خطاب به معاونان مدیریت منابع و توسعه دانشگاه‌های علوم پزشکی تاکید کرد: مبالغی که به دانشگاه‌ها داده می‌شود فقط باید صرف پرداخت پرستاری شود و اگر در محل هزینه نشود تخلف محسوب می‌شود و خواهد شد. طبق مقررات توسط نهادهای نظارتی پیگیری شود.

محبتی با بیان اینکه مدیران مالی دانشگاه های علوم پزشکی مسئول انطباق هزینه ها با مدارک قبلی هستند گفت: ضمانت های قانونی جدی برای این موضوع به زودی به دانشگاه ها ابلاغ می شود.

معاون وزیر بهداشت با تاکید بر اهمیت برنامه عملیاتی دانشگاه‌های علوم پزشکی خاطرنشان کرد: برنامه عملیاتی مرتبط با حوزه بودجه است و تخصیص اعتبارات منوط به اجرای برنامه عملیاتی دانشگاه‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت هزینه ها نباید با صرفه جویی در منابع اجتماعی و پرداخت به کارکنان انجام شود، گفت: اگر نیروی انسانی از نظر معیشتی، روحی و روحی تکریم شود، منشا تحول خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374204

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.