افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

پرداخت سایر مطالبات پرستاری تا پایان هفته جاری

  • کد خبر : 374139
پرداخت سایر مطالبات پرستاری تا پایان هفته جاری

معاون مدیریت و توسعه منابع وزارت بهداشت از پرداخت بخشی دیگر از مطالبات پرستاری اواخر هفته جاری خبر داد. به گزارش ایسنا، اولین نشست معاونان مدیریت منابع و توسعه دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و دستگاه های تابعه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون مدیریت و توسعه منابع این وزارتخانه برگزار شد. […]

معاون مدیریت و توسعه منابع وزارت بهداشت از پرداخت بخشی دیگر از مطالبات پرستاری اواخر هفته جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، اولین نشست معاونان مدیریت منابع و توسعه دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و دستگاه های تابعه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون مدیریت و توسعه منابع این وزارتخانه برگزار شد. سلامت

مهندس طاهر محبتی در این جلسه از پرداخت بخشی دیگر از یارانه پرستاری به دانشگاه های علوم پزشکی در پایان هفته جاری خبر داد و گفت: تاکید می کنیم مشکلات پرداخت یارانه پرستاری باید به سرعت برطرف شود.

وی همچنین افزود: نیروی انسانی نظام سلامت وظیفه مهم ارائه خدمات به مردم را بر عهده دارد و از این حیث رضایت کارکنان باید تضمین شود.

معاون مدیریت و توسعه منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: در ادامه پرداخت ها از سوی وزارت بهداشت به دانشگاه های علوم پزشکی، تا پایان هفته جاری، منابع لازم به پرداخت مطالبات پرستاری به دانشگاه ها ارسال می شود و این روند تا زمان به روز ماندن پرداخت ها ادامه خواهد داشت.

وی خطاب به معاونان توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌های علوم پزشکی تاکید کرد: مبالغی که به دانشگاه‌ها داده می‌شود فقط باید صرف پرداخت‌های پرستاری شود و اگر در محل هزینه نشود تخلف محسوب می‌شود. بر اساس مقررات، توسط نهادهای نظارتی نظارت خواهند شد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، مهندس محبتی مدیران مالی دانشگاه های علوم پزشکی را مسئول تطبیق هزینه ها با مدارک قبلی دانست و گفت: برای این موضوع ضمانت نامه های قانونی جدی به دانشگاه ها ارسال می شود. به زودی

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اهمیت برنامه عملیاتی دانشگاه‌های علوم پزشکی خاطرنشان کرد: برنامه عملیاتی مرتبط با حوزه بودجه است و تخصیص اعتبارات منوط به اجرای برنامه عملیاتی است. دانشگاه ها .

وی در پایان با تاکید بر اینکه مدیریت هزینه ها نباید با صرفه جویی در منابع اجتماعی و پرداخت به کارکنان انجام شود، گفت: اگر نیروی انسانی از نظر معیشتی، روحی و معنوی تکریم شود، منشا تحول خواهد بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374139

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.