افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
0

پرداختن به مبانی دینی به زبان هنر دغدغه اصلی عرصه هنر است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 376728
پرداختن به مبانی دینی به زبان هنر دغدغه اصلی عرصه هنر است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر رجبی شامگاه پنجشنبه در پایان هفته فیلم و عکاسی و مراسم بزرگداشت شصت و هشتمین جشنواره منطقه ای فیلم و عکس اظهار داشت: این رویداد فرصتی است تا هنرمندان از خلاقیت و استعداد خود برای روایت داستان های مختلف استفاده کنند. . و مفاهیم جامعه را با دیدگاه های جدید […]

به گزارش خبرنگار مهر، امیر رجبی شامگاه پنجشنبه در پایان هفته فیلم و عکاسی و مراسم بزرگداشت شصت و هشتمین جشنواره منطقه ای فیلم و عکس اظهار داشت: این رویداد فرصتی است تا هنرمندان از خلاقیت و استعداد خود برای روایت داستان های مختلف استفاده کنند. . و مفاهیم جامعه را با دیدگاه های جدید و منحصر به فرد آن به تصویر می کشد و ارائه می دهد.

وی هدف اصلی کارگاه عکاسی و فیلمنامه نویسی را ارتقای بینش هنری و افزایش رویکرد عملی هنرجویان دانست و گفت: ظرفیت موجود در مشگین شهر نشان دهنده ذوق هنری هنرمندان است و با توسعه و گسترش بیشتر روز به روز شاهد تولیدات بیشتر فیلم کوتاه و بلند خواهیم بود.”

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه 30 هنرمند با خلق 30 اثر عکاسی توانستند اقلیم و محیط شهر مشگین را به نمایش بگذارند.

رجبی حوزه هنری را نهاد متولی فرهنگ و هنر دینی در کشور نام برد و افزود: دغدغه اصلی حوزه هنری پرداختن به مبانی دینی و انقلابی به زبان هنر است و هنرمندان از افسران جنگ در عرصه هنر هستند. فرهنگ و هنر

وی با اشاره به سینمای حرفه ای در استان اردبیل تاکید کرد: هنرمندان باید با تولید فیلم از تولید خود چرخه اقتصادی و معیشتی خود را تضمین کنند.

شهرام محمدی فرماندار شهرستان مشگین شهر نیز در این مراسم افزود: امروزه جامعه ای توسعه یافته به حساب می آید که با قدرت جادویی هنر و رسانه همراه با توسعه اقتصادی، آگاهی های متنوع و ضروری مردم را ایجاد می کند. رسانه ها سواد یکی از این آگاهی هاست.

وی با اشاره به دنیایی که همه چیز در آن به زودی فراموش می شود، گفت: عکس ها اسنادی هستند که لحظه ای را ثبت می کنند و راوی تاریخ می شوند و لحظه کوتاهی که در قاب کوچکی ثبت می شود آنقدر قدرتمند است که می تواند خشم، زیبایی را بیان کند. و ظلم برای انتقال امید و غم نهفته در درون به دیگران.

فرماندار شهرستان مشگین شهر خاطرنشان کرد: عکاسی به عنوان یک ابزار هنری نقش مهمی در خلق آثار ارزشمند هنری دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=376728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.