افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

پرداختن به آسیب های اجتماعی با رویه های گذشته و اقدامات عادی امکان پذیر نیست

  • کد خبر : 139338
پرداختن به آسیب های اجتماعی با رویه های گذشته و اقدامات عادی امکان پذیر نیست

آفتاب نیوز: حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه بررسی آسیب های اجتماعی که بعدازظهر امروز سه شنبه برگزار شد، نگرانی، شناخت مشکلات و تحلیل روشمند و تخصصی راهکارها را برای مقابله موثر آسیب های اجتماعی ضروری دانست و بر تدابیر ویژه برای نظارت بر چگونگی آن تاکید کرد. تا راهکارها را به […]

آفتاب نیوز:

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه بررسی آسیب های اجتماعی که بعدازظهر امروز سه شنبه برگزار شد، نگرانی، شناخت مشکلات و تحلیل روشمند و تخصصی راهکارها را برای مقابله موثر آسیب های اجتماعی ضروری دانست و بر تدابیر ویژه برای نظارت بر چگونگی آن تاکید کرد. تا راهکارها را به عنوان ضمانت اجرای آنها پیاده سازی کنند.

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه حل آسیب های اجتماعی با رویه های گذشته و اقدامات معمول ممکن نیست، بر لزوم بازنگری در تصمیم گیری برای اقدام و اقدام در این زمینه تاکید کرد: لزوم جبران عقب ماندگی های گذشته، حرکتی تحول آفرین توام با پرش کار و جهاد است.

رئیس جمهور همچنین وزیر کشور را موظف کرد تا اثربخشی و کارآمدی قوانین مربوط به مبارزه با آسیب های اجتماعی را بررسی کند تا در صورت لزوم اقدامات لازم برای اصلاح آنها انجام شود.

رئیسی طرح نهضت سلامت اجتماعی در کشور را یکی از مهمترین برنامه های دولت برای حل معضلات و آسیب های اجتماعی دانست و تحقق آن نیازمند کار جهادی است.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت همگانی شدن مبارزه با آسیب های اجتماعی، استفاده از کارکردها و توانمندی های منحصر به فرد مساجد را برای رفع آسیب های اجتماعی ضروری دانست.

رئیسی همچنین با تاکید بر اینکه همه دستگاه های اجرایی در رسیدگی به آسیب های اجتماعی مشارکت، نقش و رسالت دارند و سیاست های نظام و دولت برای مقابله با این آسیب ها باید در اولویت دستگاه های مذکور باشد، سازمان اجتماعی کشور را خواستار شد. . نظارت جدی بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی و رفع آسیب‌های اجتماعی از آن‌ها است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.