افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
8

پرایمر لب چیست و چه تفاوتی با بالم دارد؟ آرایش سنگین هنر نیست استفاده از آرایش حرفه ای

  • کد خبر : 18114
پرایمر لب چیست و چه تفاوتی با بالم دارد؟  آرایش سنگین هنر نیست استفاده از آرایش حرفه ای

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز حتماً هنگام خرید رژ لب نام پرایمر و بالم لب را شنیده اید. اما اگر برخی از شما با این دو محصول آشنایی ندارید و با کارایی آنها آشنا نیستید، باید به شما بگویم که جای درستی آمده اید. این دو محصول برای سلامت و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز حتماً هنگام خرید رژ لب نام پرایمر و بالم لب را شنیده اید. اما اگر برخی از شما با این دو محصول آشنایی ندارید و با کارایی آنها آشنا نیستید، باید به شما بگویم که جای درستی آمده اید. این دو محصول برای سلامت و زیبایی هر چه بیشتر لب ها در نظر گرفته شده اند اما تفاوت هایی با هم دارند که دانستن این ویژگی ها و تمایزات باعث می شود آرایش حرفه ای تری را تجربه کنید. پرایمر لب یکی از محصولات آرایشی مرتبط با لب است که زیر رژ لب و خط لب استفاده می شود. از این محصول برای پوشاندن و یکدست شدن پوست استفاده می شود، درست مانند پرایمر صورت، در اکثر موارد پرایمر لب مات و بی رنگ بوده و اثری روی لب ها نیست. این محصول علاوه بر نرمی و لطافت پوست لب، ماندگاری رژ لب را افزایش می دهد. اکنون نوع دیگری از پرایمر وجود دارد که به پرایمر لب های لایه بردار معروف است و می توانید از این نوع برای لایه برداری قبل از آرایش استفاده کنید.

خوب است بدانید که این محصول در واقع برای پنهان کردن خطوط و چین و چروک های لب و صافی پوست لب طراحی شده است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع پرایمر لب و کاربرد آنها آشنا شوید.

اگر مبتدی هستید، قبل از خرید انواع پرایمر را بشناسید

پرایمر لب نیز مانند سایر محصولات آرایشی و بهداشتی در انواع مختلف با کاربردهای متفاوت وارد بازار شده است. هر فرد بسته به میزان استفاده، نوع مصرف و در نهایت سلیقه شخصی می تواند از یکی از این محصولات استفاده کند. هیچ تفاوتی در ترکیب این محصولات وجود ندارد. مگر اینکه برند خاصی مدعی ترکیب خاص و منحصر به فرد در آن باشد. حال اگر بخواهیم انواع پرایمرها را نام ببریم می توان به سه مدل رایج یعنی لوله، میله یا مداد اشاره کرد. پیشنهاد ما برای شما اگر مبتدی هستید، نوع مداد یا چوبی است که شبیه رژلب است.

تفاوت بین پایه لب و بالم

تفاوت بین بالم لب و پرایمر لب چیست؟

بالم لب و پرایمر لب از محصولات آرایشی است که امروزه در اکثر کیف های آرایشی زنانه وجود دارد. اما فراموش نکنید که اثربخشی این دو محصول یکسان نیست، زیرا بالم لب برای از بین بردن لایه های پوست مرده مناسب است، ضمن اینکه پرایمرها تیرگی و بلندی لب ها را اصلاح کرده و آنها را صاف می کنند. هر دو محصول خشکی و صافی لب ها را تسکین می دهند. اما بهتر است بدانید که ماندگاری لطافت و لطافت پوست لب با استفاده از بالم بیشتر خواهد بود. یکی از بزرگترین تفاوت های پرایمر لب و بالم لب، درخشندگی آنهاست. بالم ها به لطف ترکیبات خود لب ها را بسیار براق و شفاف می کنند. اما پرایمرها اینطور نیستند.

تفاوت بین پایه لب و بالم

چگونه به صورت حرفه ای لب هایمان را آرایش کنیم؟

اکنون که با پرایمر و تفاوت آن با بالم لب آشنا شدید، بهتر است نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید. استفاده از این محصول بسیار آسان است، بنابراین کافی است قبل از زدن رژلب، مقدار مناسبی از پرایمر را به مدت چند دقیقه روی لب های خود بمالید و سپس خط لب و رژ لب بزنید. البته به خاطر داشته باشید که برخی از پرایمرها به صورت محصولات رنگی در بازار موجود است. اگر یکی از این محصولات را خریداری کرده اید، مطمئن شوید که با رنگ رژلب انتخابی شما مطابقت دارد.

تفاوت بین پایه لب و بالم

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.