افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

پذیرش و ثبت اپلیکیشن اینترنت مخابرات فیبر نوری در استان اصفهان

  • کد خبر : 375174
پذیرش و ثبت اپلیکیشن اینترنت مخابرات فیبر نوری در استان اصفهان

به گزارش بازار، محمدجواد برمکی در تشریح این جشنواره اظهار داشت: همزمان با آغاز ماه مهر و به مناسبت میلاد باسعادت حضرت مهر و رحمت (ع) تا میلاد با سعادت امام زمان (عج) حسن عسکری (علیه السلام) مخابرات منطقه اصفهان فروش و پیش ثبت نام اینترنت فیبر نوری (تانوما) را با تخفیف ویژه در سراسر […]

به گزارش بازار، محمدجواد برمکی در تشریح این جشنواره اظهار داشت: همزمان با آغاز ماه مهر و به مناسبت میلاد باسعادت حضرت مهر و رحمت (ع) تا میلاد با سعادت امام زمان (عج) حسن عسکری (علیه السلام) مخابرات منطقه اصفهان فروش و پیش ثبت نام اینترنت فیبر نوری (تانوما) را با تخفیف ویژه در سراسر استان اصفهان در نظر دارد. هدف از این پروژه اطلاع رسانی به همکاران عزیز از تاسیسات فیبر نوری تاسیس شده می باشد. استان ها برای ثبت نام و همچنین شناسایی نیازهای توسعه زیرساختی لازم برای برنامه ریزی. موارد صحیح و اولویت بندی شده آینده هستند.

وی افزود: جشنواره فروش و ثبت درخواست سرویس تانوما یعنی اینترنت روی بستر فیبر نوری (FTTH) ویژه متقاضیان جدید در استان اصفهان به مدت محدود تحت عنوان مهر و نور با شرایط ویژه که شامل مودم رایگان، سقوط آزاد و سرعت و کیفیت بالا. انجام می شود که شامل انواع طرح های فروش به صورت پیش پرداخت یا پس پرداخت می باشد و متقاضیان محترم امکان انتخاب آن را خواهند داشت.

مدیر روابط عمومی منطقه اصفهان افزود: فرصت مناسبی برای ثبت تقاضای برادران استانی عزیزی است که برندی با سابقه مخابرات را انتخاب کرده و می خواهند به جمع میلیونی مشترکان پهنای باند شرکت مخابرات ایران بپیوندند.

وی ادامه داد: متقاضیان محترم با توجه به فرصت محدود این طرح از روز شنبه 10 شهریور لغایت 30 مهر 1403 به صورت ساده و بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق آدرس اینترنتی. tanoma.tce.ir درخواست خود را ثبت کنید و از 10 درصد تخفیف ثبت نام غیر حضوری بهره مند شوید و در صورت نیاز و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره داخلی 2020 نیز تماس بگیرید.

مزایای خدمات فیبر نوری

برمکی با اشاره به مزایای سرویس فیبر نوری گفت: سرعت دانلود و آپلود تا 1000 مگابایت بر ثانیه، عدم حساسیت به نویز، عدم حساسیت به فاصله تا مرکز مخابرات و زمان پینگ کم از مزایای این سرویس است که امکان استفاده همزمان از این سرویس برای چندین کاربر بدون افت سرعت، بازی های آنلاین، تجارت آنلاین، آموزش آنلاین، اتصال به دوربین های مدار بسته و تجهیزات امنیتی و … را فراهم کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.