افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

پذیرش نزدیک به 6000 نظامی مجروح صهیونیست در بیمارستان های رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 343031
پذیرش نزدیک به 6000 نظامی مجروح صهیونیست در بیمارستان های رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه صهیونیستی المیادین.یدیوت آهارونوتاو اعتراف کرد که تعداد سربازانی که به مرکز درمانی مراجعه کردند الجلیل در “ناهار“و بیمارستان”زف“در مطمئن 5650 سرباز برای مداوا معرفی شده اند. این روزنامه صهیونیستی اعلام کرد که این 5650 نظامی صهیونیست از اکتبر سال گذشته تا کنون پس از مجروح شدن در […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه صهیونیستی المیادین.یدیوت آهارونوتاو اعتراف کرد که تعداد سربازانی که به مرکز درمانی مراجعه کردند الجلیل در “ناهار“و بیمارستان”زف“در مطمئن 5650 سرباز برای مداوا معرفی شده اند.

این روزنامه صهیونیستی اعلام کرد که این 5650 نظامی صهیونیست از اکتبر سال گذشته تا کنون پس از مجروح شدن در جریان حملات حزب الله لبنان یا رنج می برند آنها به دلیل بیماری های مختلف به این مراکز درمانی منتقل شده اند و این سربازان در جبهه شمالی سرزمین های اشغالی در فعالیت های نظامی شرکت کرده اند.

همچنین یدیوت آهارونوت مدیر این دو بیمارستان صهیونیستی از ترس اعلام کرد که افق روشنی برای پایان جنگ و درگیری در جبهه شمالی سرزمین های اشغالی وجود ندارد.

«سلمان زرقاء“رئیس بیمارستان صهیونیستی”زفوی با اعلام پذیرش 450 نظامی صهیونیست مجروح در درگیری های مرزی با حزب الله لبنان گفت: هنوز روزهای نبرد فرا نرسیده است.

وی افزود: منظور من حوادث عملیاتی نیست. منظورم شلیک گلوله، اصابت ترکش و اصابت مستقیم است. این تعداد سربازان مجروح بسیار زیاد است.

رئیس بیمارستان صهیونیستیزفوی تاکید کرد: “اسرائیل” تنها در جنگ های کوتاه مدت شرکت داشته است اما این نبرد 11 ماه به طول انجامیده است.

وی همچنین خواستار برقراری تعادل بین درمان حیاتی و آمادگی برای بهبودی تعداد زیادی از مجروحان شد و افزود: ایجاد تعادل بین این دو موضوع طاقت‌فرسا و دشوار است، به‌ویژه که نمی‌توان پایانی برای آنها تصور کرد.

«مساد برهوم» رئیس مرکز پزشکی الجلیل در “ناهار«همچنین اتفاقا تایید بیانیه ها زرقاء گفت: من پایانی نمی بینم. ما 11 ماه است که کسی را آماده نکرده ایم که زیر زمین بماند. این یک چالش بسیار بسیار بزرگ است.

او اعتراف کرد که مرکز پزشکی الجلیل در ناهار 1700 نظامی صهیونیست و 3500 سرباز دیگر مبتلا به بیماری های مختلف را پذیرفتند و همه این سربازان در جبهه شمالی سرزمین های اشغالی مشغول فعالیت نظامی بودند.

وی همچنین نسبت به ناتوانی نظام پزشکی رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی برای مداوای مجروحان هشدار داد و از انتقال تعدادی از مجروحان به مناطق دور از مرزهای شمالی فلسطین اشغالی خبر داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=343031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.