افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

پذیرش اوراق گام برای پرداخت بدهی تولیدکنندگان

  • کد خبر : 210334
پذیرش اوراق گام برای پرداخت بدهی تولیدکنندگان

به گزارش بازار، سید احسان خاندوزی در توییتی با عنوان خبر خوش برای تولید نوشت: دولت با پیشنهاد امروز وزارت اقتصاد، دستگاه های اجرایی را مجبور به اخذ اسناد از تولیدکنندگان برای تسویه بدهی انرژی و قبوض آب، سوخت کرد. و خوراک صنعتی، مالیات، حقوق معادن، عوارض گمرکی و معوقه در تامین اجتماعی را می […]

به گزارش بازار، سید احسان خاندوزی در توییتی با عنوان خبر خوش برای تولید نوشت: دولت با پیشنهاد امروز وزارت اقتصاد، دستگاه های اجرایی را مجبور به اخذ اسناد از تولیدکنندگان برای تسویه بدهی انرژی و قبوض آب، سوخت کرد. و خوراک صنعتی، مالیات، حقوق معادن، عوارض گمرکی و معوقه در تامین اجتماعی را می پذیرند.

وزیر اقتصاد همچنین در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه ای ایران توضیحاتی در خصوص وضعیت بازار سرمایه و نگرانی سرمایه گذاران ارائه کرد.

وی درباره راهکار دولت برای تثبیت وضعیت بازار سرمایه گفت: دولت در پایان سال های 1400 و 1401 در نوبت های متعدد با هدف کاهش ریسک ها و مخاطرات بازار سرمایه و افزایش سودآوری صنایع در بازار مصوباتی ارائه کرد. ، که تا ابتدای سال جاری قابل اجرا بود.

خاندوزی با بیان اینکه امسال و در چند ماه به دلیل ریسک های خارجی برای کل منطقه و به دلیل برخی مشکلات داخلی، بازار وضعیت خوبی را تجربه نکرد، تاکید کرد: امروز تلاش ما در دولت این است که بخشی از عوامل عوامل درون زا که در بازار موثر بوده اند و می توانیم با اتخاذ تصمیمات و سیاست های جدید اقتصادی در این زمینه چشم انداز صنایع بورس کردستان را بهبود بخشیم.

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: جلسه ای در دفتر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور تشکیل شد و قرار است در جلسه دوم تصمیم گیری و خبرهای خوبی برای صنایع در خصوص مصوبه ابلاغی گرفته شود. برای تعرفه های مربوط به پالایشگاه های کشور در دی ماه. بورس کشور باید از مرکز این جلسه پخش شود تا مردم و سرمایه گذاران در بورس از نتایج آن بهره مند شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=210334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.