افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

پذیرش ارزهای دیجیتال برای پرداخت خدمات ایالت لوئیزیانا

  • کد خبر : 368977
پذیرش ارزهای دیجیتال برای پرداخت خدمات ایالت لوئیزیانا

ایالت لوئیزیانا به تازگی اولین پرداخت رمزنگاری خود را از طریق شبکه لایتنینگ بیت کوین پذیرفته است. این رویداد نقطه عطفی در پذیرش دارایی های دیجیتال برای پرداخت های قانونی در ایالت محسوب می شود. به گفته Blockchain Homeland، این نشان دهنده پذیرش رو به رشد ارزهای دیجیتال و بیت کوین در مشاغل محلی و […]

ایالت لوئیزیانا به تازگی اولین پرداخت رمزنگاری خود را از طریق شبکه لایتنینگ بیت کوین پذیرفته است. این رویداد نقطه عطفی در پذیرش دارایی های دیجیتال برای پرداخت های قانونی در ایالت محسوب می شود.

به گفته Blockchain Homeland، این نشان دهنده پذیرش رو به رشد ارزهای دیجیتال و بیت کوین در مشاغل محلی و ایالتی است و همچنین می تواند به گسترش استفاده از شبکه لایتنینگ برای تراکنش های سریع و ارزان کمک کند.

پرداخت خدمات دولتی از طریق ارزهای دیجیتال در ایالت لوئیزیانا

ایالت لوئیزیانا اعلام کرده است که پرداخت برای خدمات به شکل ارز دیجیتال را می پذیرد و وزارت حیات وحش و شیلات این ایالت اخیرا اولین پرداخت ارز دیجیتال خود را دریافت کرد.

جان فلمینگ، خزانه‌دار ایالت لوئیزیانا، در بیانیه‌ای در 17 سپتامبر گفت که شهروندان لوئیزیانا اکنون می‌توانند با استفاده از هر کیف پول ارز دیجیتال، از طریق بیت‌کوین، شبکه لایتنینگ، هزینه خدمات دولتی را پرداخت کنند. بیت کوین و استیبل کوین USDC را پرداخت کنید. اولین پرداخت کریپتو ایالت به صورت جریمه ای بود که از طریق شبکه لایتنینگ بیت کوین به اداره حیات وحش و ماهیگیری لوئیزیانا پرداخت شد.

فلمینگ گفت که پذیرش پرداخت‌های کریپتو توسط لوئیزیانا در راستای مشارکت این ایالت با Bead Pay است و به کاهش تعداد تراکنش‌های جعلی کمک خواهد کرد. وی همچنین گفت که در عصر دیجیتال امروز، سیستم های دولتی باید تکامل یافته و از فناوری های جدید پشتیبانی کنند. فلمینگ در این رابطه اظهار داشت:

با معرفی ارزهای دیجیتال به عنوان یک گزینه پرداخت، ما فقط نوآوری ارائه نمی کنیم. ما به شهروندان خود در تعامل با خدمات دولتی انعطاف و آزادی ارائه می دهیم.

فلمینگ خاطرنشان کرد که دولت ایالت لوئیزیانا همچنان پرداخت‌ها را به ارزهای فیات دریافت می‌کند و پرداخت‌های رمزنگاری شده را به دلار تبدیل می‌کند.

مارک رایت، نماینده R-Louisiana، که این تلاش را رهبری می کرد، گفت که از دیدن وضعیت انعطاف پذیری لوئیزیانا در پذیرش و گسترش گزینه های پرداخت مختلف هیجان زده است.

در ماه مه 2022، رایت گروه ویژه دارایی های دیجیتال را راه اندازی کرد که در اوایل سال گذشته ارزهای دیجیتال را به عنوان یک روش پرداخت پذیرفته شده معرفی کرد. رایت همچنین از ساتوشی ناکاموتو، مخترع ناشناس بیت کوین، به دلیل کمک هایش به امنیت اقتصادی در سال 2021 در خانه ایالتی لوئیزیانا تقدیر کرد.

در ماه ژوئن، ایالت لوئیزیانا قانون خود را برای ممنوعیت ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) اصلاح کرد و قوانین جدیدی را برای استخراج کنندگان ارزهای دیجیتال و اپراتورهای گره وضع کرد. این قانون ایالت لوئیزیانا را از شرکت در آزمایش‌ها، پذیرش یا الزام پرداخت‌هایی که از CBDC استفاده می‌کنند، منع می‌کند. با این حال، پرداخت های دیگر در قالب ارزهای دیجیتال ممنوع نیست.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-19 17:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.