افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

پدیده های جدیدی در نیروی دریایی سپاه آشکار می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 171681
پدیده های جدیدی در نیروی دریایی سپاه آشکار می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز دوازدهم قانون اساسي اضافه شدن 100 قایق موشکی پرسرعت سبک و ارابه شهید ابومهدی مهندس وی به نیروی دریایی سپاه در بندرعباس گفت: خلاقیت و پیشرفت در نیروی دریایی در کنار هم دیده می شود. وی با بیان […]

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز دوازدهم قانون اساسي اضافه شدن 100 قایق موشکی پرسرعت سبک و ارابه شهید ابومهدی مهندس وی به نیروی دریایی سپاه در بندرعباس گفت: خلاقیت و پیشرفت در نیروی دریایی در کنار هم دیده می شود.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی ما درگیر فضای زیرزمینی، سطحی و سه بعدی است و ذهن و عمل آن درگیر است و در همه ابعاد نیرویی برای نبرد ایجاد می کند، این ادغام های جدید را محصول ایمان و اراده دانست. فرزندان این ملت و تاکید کرد: این تجهیزات کاملا ساخت ایران است و این یکی از اجزاء او را خالق قدرت ملت ایران می دانند.

سردار سلامی تاکید کرد: ما نمی‌توانیم ناقص بجنگیم و باید به طور کامل بجنگیم و از این رو تاثیر راهبردی ما در توسعه قدرت اهمیت ویژه‌ای دارد و راهبرد ما این است که هر جا منافع ملی داریم، توانایی دفاع از منابع حیاتی را داشته باشیم. یک استراتژی، فراتر از دکترین است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه باید بتوانیم خطوط دریایی و منافع مایع خود را حفظ کنیم، خاطرنشان کرد: خطوط شروع ما مشخص است اما نقاط پایانی نبرد در دریا نامحدود است و این یک اثر راهبردی است. برای توسعه قدرت پایگاه دریایی هستند.

وی بالا بردن دست و رسیدن این نیرو به دریاها، تداوم نبرد و نبرد طولانی در دریا را بسیار مهم و مهم خواند و افزود: همه اینها راه های تقویت قدرت و این ایده ها و نظرات می شود. که گاهی در قالب دکترین است و گاهی راهبرد خود را نشان می دهد، نیروی دریایی ما را به جلو می راند و موتور محرکه حرکت اصلی ما برای دستیابی به قدرت بزرگ دریایی است.

سردار سلامی همچنین تاکید کرد: با این تدبیر توانستیم به دشمن نشان دهیم که ایستادن در شعاع نزدیک یا نیمه دور برای دشمن ضرر دارد. za و باید از این منطقه حذف شود. هرچقدر هم نیرو بگیریم، دشمن عقب نشینی می کند و خوشبختانه دشمن ما منطق قدرت خوبی دارد. می توان درک کرد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما اراده، قدرت و تدبیر داریم و در پیوند این سه مفهوم یکی از منافع هستیم. یو ما دفاع می کنیم و دشمن در صحنه های محدود به این موضوع پی برده و اراده ما را کاملاً درک کرده و او را نیز شناخته ایم. مترما میدانیم.

سردار سلامی گفت: دشمن برای ما یک واقعیت ذهنی نیست، دقیقاً یک واقعیت شناخته شده است زیرا نمی تواند اجزاء شخصیت خود را پنهان کنید و این یک واقعیت است. همچنین بخشی از واقعیت ما را تشخیص داد و بنابراین راهی غیرقابل توقف است.

وی اظهار داشت: توانمندسازی پایانی ندارد. قدرت موجود زنده ای است که باید دائماً در معرض تکامل و رشد قرار گیرد، افزود: این راهی است که ما طی می کنیم و خالصانه از طرف همه کسانی که در ایجاد این قدرت نقش داشته اند. هستندمن قدردانی می کنم.

فرمانده کل سپاه همچنین بیان کرد: این 12 الحاقیه گنه تجربه یک جهش قدرت است و در آینده ای نه چندان دور بار دیگر با پدیده های جدیدی روبرو خواهیم شد. اینها پدیده های کاملا ایرانی هستند و ما به آنها افتخار می کنیم زیرا حیات یک ملت به قدرت آن مربوط می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=171681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.