به گزارش رکنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از وقوع این حادثه. سرقت موتور سیکلت در هفته های اخیر در محدوده شهرستان حسن آباد رسیدگی به مشکل و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری 176 این شهرستان قرار گرفته و در این راستا ماموران گشت های نامحسوس و گزینشی خود را آغاز کرده اند.

ادامه: ماموران کلانتری حسن آباد موفق به دستگیری دو نفر شدند دزد حرفه ای و تاریخ موتور سیکلت را دزدیدند. صف افراد به مقر انتظامی منتقل و با پیگیری ماموران مخفیگاه آنها نیز شناسایی و مورد بازرسی قرار گرفت که طی آن چهار دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز در این محل کشف و ضبط شد.

طرهانی با اشاره به بازجویی از دو متهم دستگیر شده گفت: در تحقیقات ماموران مشخص شد دو متهم دستگیر شده 48 و 26 ساله پدر و پسر بوده و پیش از این نیز دستگیر و روانه زندان شده بودند. بارها برای ارتکاب سرقت این دو نفر در بازجویی ها به جرم 9 فقره سرقت موتورسیکلت در حسن آباد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرری با بیان اینکه برای دو متهم دستگیر شده پرونده تشکیل شده است، گفت: این دو نفر به همراه پرونده برای سیر مراحل کیفری به دادسرا اعزام شدند. همچنین تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده و شناسایی صاحب اموال مسروقه ادامه دارد.