افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

پدر تهرانی به خاطر کینه پسرش ربوده شد/ پسر کینه توز فردی را استخدام کرده بود + جزئیات

  • کد خبر : 116920
پدر تهرانی به خاطر کینه پسرش ربوده شد/ پسر کینه توز فردی را استخدام کرده بود + جزئیات

به گزارش رکنا، کارآگاه علی ولی پور گدرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در پی وقوع این حادثه ربودن در غرب استان تهران با دریافت این خبر توسط پلیس آگاهی، بررسی نحوه رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان در […]

به گزارش رکنا، کارآگاه علی ولی پور گدرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در پی وقوع این حادثه ربودن در غرب استان تهران با دریافت این خبر توسط پلیس آگاهی، بررسی نحوه رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با تحقیقات میدانی و اطلاعات در محل آدم ربایی آن را کشف کردند؛ در اواسط شهریور ماه سال جاری، 3 مرد بدون پوشش قابل مشاهده (ماسک و کلاه) سلاح سرد وارد ساختمانی می شوند و پس از نیم ساعت کتک خورده را با دست و چشم بسته از ساختمان بیرون می آورند و با خودروی پراید به مکان نامعلومی می برند.

این افسر پلیس در ادامه بیان کرد: کارآگاهان با روش های نوین کشف جرم آن را کشف کردند. مرد ربوده شده مدت ها با همسر و پسرش اختلاف داشت و در روز حادثه آدم ربایان با هماهنگی پسرش وارد ساختمان شدند. لذا با هماهنگی های قضایی و با صدور وکالت، پسر وی در یکی از مناطق حاشیه شهر تهران دستگیر و به اداره یازدهم پلیس آگاهی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه با بیان اینکه متهم در بازجویی های اولیه به واقعیات اعتراف کرد، گفت: کارآگاهان با استفاده از شگردهای بازجویی موفق به شناسایی محل ربوده شده و در عملیاتی هماهنگ 2 نفر از متهمان را دستگیر کردند. مظنونین، آدم ربایان دستگیر شد و پس از شناسایی محل اختفای فرد ربوده شده، وی را رها کرده و به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل کردند.

سردار ولی پور گدرزی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با دستور قضایی از سوی مراجع قضایی راهی زندان شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=116920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.