افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

«پدافند غیرعامل» یکی از مولفه های «قدرت ملی» است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 412461
«پدافند غیرعامل» یکی از مولفه های «قدرت ملی» است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

بر اساس این گزارش خبرگزاری بیشترسرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است: به نام خداوند مهربان ترین، مهربان ترین است برادر بزرگوار پاسدار سرتیپ غلامرضا جلالیریاست محترم سازمان پدافند غیر عامل کشور. سلام علیکم اینجانب صمیمانه ترین تبریک […]

بر اساس این گزارش خبرگزاری بیشترسرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند مهربان ترین، مهربان ترین است

برادر بزرگوار پاسدار سرتیپ غلامرضا جلالی
ریاست محترم سازمان پدافند غیر عامل کشور.

سلام علیکم

اینجانب صمیمانه ترین تبریک و تهنیت «هفته رد پدافند غیر عامل» را به مسئولین، مدیران و کارکنان محترم و مجاهد آن سازمان و مجموعه های مرتبط و مکمل در دستگاه های اجرایی کشور تقدیم می نمایم.

ایجاد و تقویت آمادگی های دفاعی همه جانبه برای جمهوری اسلامی ایران که دارای موقعیت های ممتاز جغرافیایی و سیاسی و همچنین گستره وسیعی از فرصت ها و تهدیدهای سنتی و نوظهور است، به ویژه در شرایط بحرانی و سرنوشت ساز منطقه از اهمیت راهبردی برخوردار است. و جهان امروز.

«پدافند غیرعامل» یکی از محوری ترین عرصه های میادین آماده سازی و جزء مؤلفه های «قدرت ملی» است. این حوزه مجموعه اقدامات مدنی است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، ارتقای ثبات ملی و تسهیل مدیریت بحران در مواجهه با تهدیدات، تقویت و تضمین آن می شود که به فضل الهی با تدابیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) فرمانده کل قوا) با بهره گیری از دانش، آینده نگری و هوشمندی روز، شرایط آرامش بخشی در میهن اسلامی ایجاد شده است.

وظایف سازمان پدافند غیر عامل که با ایجاد اراده و عقلانیت ملی، مؤلفه‌های دفاعی به موقع و مؤثر منطقه غیرعامل را در برابر وقوع شرایط و پدیده‌های غیرمعمول و بحران‌زا در کشور تثبیت کرده است. چارچوب سیاست‌ها و راهبردهای عاقلانه و آینده‌نگر برای تثبیت و تحکیم صلح ملی. نتیجه گیری می کنیم و با تاکید بر لزوم هوشمندی و رصد مستمر مراکز تهدید برای جلوگیری از غافلگیری استراتژیک، اهمیت آموزش اعضای جامعه و نمایندگی سنگین را یادآور می شوم. و وظایف خطرناکی که پیش روی دولت و ملت است.

جنابعالی و یکایک مجاهدان این دژ به عنایت حضرت بقیة الله پیروز خواهند بود. بزرگترین (ارواح فداکاری) و پیروی از تدابیر، دستورات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی). غرفه عالی) خداوند متعال.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

سرلشکر پاسدار محمد باقری

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.