افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

پدافند غیرعامل در حوزه آب و فاضلاب اهمیت ویژه ای دارد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 410806
پدافند غیرعامل در حوزه آب و فاضلاب اهمیت ویژه ای دارد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود خیریه وی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل گفت: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل لازم می دانم نکاتی را در خصوص اهمیت و نقش حیاتی پدافند غیرعامل در حوزه آب و آب با شما همکاران و دوستان عزیز به اشتراک بگذارم. فاضلاب وی افزود: پدافند غیرعامل به مجموعه اقدامات و اقداماتی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود خیریه وی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل گفت: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل لازم می دانم نکاتی را در خصوص اهمیت و نقش حیاتی پدافند غیرعامل در حوزه آب و آب با شما همکاران و دوستان عزیز به اشتراک بگذارم. فاضلاب

وی افزود: پدافند غیرعامل به مجموعه اقدامات و اقداماتی اطلاق می شود که با هدف کاهش آسیب پذیری ها و افزایش تاب آوری در برابر تهدیدات و حوادث غیر مترقبه انجام می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ادامه داد: این اقدامات بدون استفاده از ابزار نظامی و بر اساس برنامه ریزی دقیق، آموزش های گسترده و استفاده از فناوری های نوین اجرا می شود.

خیریه با توجه به اینکه خدمات آب و فاضلاب زیرساختی حیاتی و اساسی در زندگی روزمره مردم است، هرگونه وقفه در این سیستم ها می تواند عواقب جدی برای جامعه داشته باشد. ، اجرای اقدامات پدافند غیرعامل در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: برای افزایش آمادگی و کاهش آسیب‌پذیری‌ها، اقدامات و برنامه‌های مختلفی را در شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل اجرا کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل افزود: این اقدامات شامل آموزش و توانمندسازی کارکنان با برگزاری دوره های آموزشی و تمرین های عملی، بهبود زیرساخت ها با ارتقا و نوسازی شبکه های آب و فاضلاب، استفاده از فناوری های نوین با استفاده از فناوری های پیشرفته در پایش شبکه است. و مدیریت. و با اطلاع رسانی مستمر و اجرای برنامه های آموزشی که تلاش می کنیم سطح آگاهی و آمادگی عمومی را افزایش دهیم، آگاهی عمومی را ارتقا دهیم.

خیریه وی تصریح کرد: هفته پدافند غیرعامل فرصتی است برای همه ما تا با هم افزایی و تلاش مشترک به حفظ و ارتقای ایمنی و سلامت جامعه کمک کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.