افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
4

پخش شبنامه توسط بازجویان معزول اطلاعات/ ماجرای تهدید مدیران کل وزارت اطلاعات به استعفای دسته جمعی

  • کد خبر : 116550
پخش شبنامه توسط بازجویان معزول اطلاعات/ ماجرای تهدید مدیران کل وزارت اطلاعات به استعفای دسته جمعی

به گزارش خبرگزاری اخبار آنلاین در خاطرات 18 آبان 1358 آمده است; جناب آقای علی ملکوتی رئیس دانشگاه آزاد سراب حضور داشتند. گفتن [آقای حسین انواری]نماینده سراب آقای [عبدالله] جاسبی [رئیس دانشگاه آزاد اسلامی] او را متقاعد کرد که او را اخراج کند و از آنها خواست به او مهلت بدهند. ساکن قم است و […]

به گزارش خبرگزاری اخبار آنلاین در خاطرات 18 آبان 1358 آمده است;

جناب آقای علی ملکوتی رئیس دانشگاه آزاد سراب حضور داشتند. گفتن [آقای حسین انواری]نماینده سراب آقای [عبدالله] جاسبی [رئیس دانشگاه آزاد اسلامی] او را متقاعد کرد که او را اخراج کند و از آنها خواست به او مهلت بدهند. ساکن قم است و فقط آخر هفته ها به سراب می رود.

روایت مرحوم هاشمی رفسنجانی از دیدار مشترک با سید محمد خاتمی و رهبر انقلاب و انفجار انبار مهمات پادگان لشکر 77 تا نیمه های شب ادامه داشت.

آقا [یوسف] زمردها [از خیرّین بازار تهران و بانی مدرسه دارالشفاء قم] آمد. آنها درباره حکم زندان و مجازات آقای علی زمردیان صحبت کردند و از اینکه خانواده ایشان علیرغم مجازات فرزندشان به انقلاب وفادار ماندند، تمجید کردند. او گفت که از دانشگاه امام صادق به لندن رفته و با خانواده امیر حسینی مذاکره کرده تا موضوع دریافت پول آن مرحوم را حل کند. [ابوالفضل] مدیریت بانک را حل و فصل کرده است. او قبل از انقلاب حدود سه میلیون پوند در بانک سپرده گذاری کرده بود که امیرحسینی ها مدعی وارث آن بودند. [مرحوم تولیت]بانک پول را نداد و در نهایت با پذیرش و بخشی، پول آزاد شد و با سود در این مدت طولانی به حدود 19 میلیون پوند رسیده است. آرزوی فاطی [رئیس بنیاد بیماری‌های خاص] بگذارید به شما بگویم برای ساخت بیمارستان سرطان با آنها همکاری کنید. گروه خیریه وی حاضر است دو میلیارد تومان کمک کند.

جمعی از معاونان وزارت اطلاعات وارد شدند. این که گروه بازجویان معزول گزارش شبانه ای علیه مدیران وزارتخانه و قوه قضائیه منتشر کردند، به شکایت متهمان شکنجه شده که همان سازمان قضایی گزارش داده بود، توجهی نکرد. [نیروهای مسلح] خیلی ناراحت بودند. آنها گفتند در دیدار دیروز خود با آقای … [سیدمحمود] هاشمی شاهرودی [رئیس قوه قضائیه] نتیجه عکس گرفته اند و مورد توهین قرار گرفته اند. آنها گفتند که CIOها ملاقات کرده و تهدید به استعفای دسته جمعی کرده اند. آنها به حل مشکل کمک کردند.

بعد از ظهر آمدند سمینار ابعاد وجودی امام زمان (عج) برگزار کنند. آقا [محمود] محمد عراقی [رئیس سازمان تبلیغات اسلامی]گزارشی دادم و من نیز در مورد اهمیت مسئله منجی بشریت و توافق همه ادیان آسمانی در این زمینه و آثار وجودی امام زمان (عج) در عصر غیبت صحبت کردم.

2727

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=116550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.