افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

پخش زنده جام ملت های اروپا با ویژه برنامه یورو 2024 از شبکه سه – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 295669
پخش زنده جام ملت های اروپا با ویژه برنامه یورو 2024 از شبکه سه – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه سه، میشم فضلعلی مدیر گروه ورزشی شبکه سه با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال جام ملت های اروپا 2024 از پوشش کامل این مسابقات در شبکه سه خبر داد. هفدهمین دوره جام ملت های فوتبال اروپا از جمعه 25 ژوئن آغاز می شود و شبکه […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه سه، میشم فضلعلی مدیر گروه ورزشی شبکه سه با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال جام ملت های اروپا 2024 از پوشش کامل این مسابقات در شبکه سه خبر داد. هفدهمین دوره جام ملت های فوتبال اروپا از جمعه 25 ژوئن آغاز می شود و شبکه سه نیز تدارکات ویژه ای را برای پخش و تحلیل این مسابقات در قالب ویژه برنامه «یورو 2024» انجام داده است.

برنامه یورو 2024 به تهیه کنندگی مهدی هاشمی و با دکوری خاص از روز جمعه 4 خردادماه مصادف با افتتاحیه جام ملت های اروپا بین دو تیم آلمان و اسکاتلند در شبکه سه سیما پخش می شود.

مدیر گروه ورزشی سه سیما افزود: این مسابقات در آلمان برگزار می شود و 24 کشور شرکت می کنند. تمامی مسابقات این دوره از مسابقات به صورت زنده از شبکه سه پخش می شود، البته برخی از مسابقات به دلیل برنامه مسابقات از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

فضلعلی با بیان اینکه در این ویژه برنامه تلفیقی از خبرنگاران جوان و پیشکسوت به صورت همزمان حضور خواهند داشت تا صدای آنها به جذابیت این دوره از مسابقات کمک کند، گفت: پیمان اسعدیان و حمید محمدی سرپرستی ویژه را بر عهده خواهند داشت. اجرای برنامه “یورو 2024”.

وی در پایان گفت: در مرحله گروهی این مسابقات مجری شبکه سه به طور متوسط ​​12 ساعت به ویژه برنامه یورو 2024 را اختصاص می دهد که علاوه بر پخش زنده مسابقات، بخش های دیگری از تولیدات مختلف برای مخاطبانی که شامل ارائه بازیکنان، تیم ها، تاریخچه تیم های حاضر در جام حذفی و غیره خواهد بود. همچنین تحلیل و بررسی تیم ها نیز در دستور کار این برنامه قرار خواهد گرفت که با دعوت از کارشناسان زنده از نخبگان ملی و خارجی به بحث و بررسی مسابقات برای علاقمندان به فوتبال می پردازند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=295669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.