افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

پخش با کیفیت بالا اولین بار دیدار ملوان و پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 117312
پخش با کیفیت بالا اولین بار دیدار ملوان و پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

پخش تلویزیونی بازی فوتبال ملوان بندرانزلی و پرسپولیس تهران با اتفاقاتی همراه بود که برای اولین بار در تلویزیون رخ داد. این شایستگی با کیفیت تصویر بالا همراه بود. در حالی که کیفیت پخش تلویزیونی بازی های دو تیم پایتخت بزرگ در شهرستان ها در بسیاری از موارد به دلیل اعتراض اهالی فوتبال است، دیدار […]

پخش تلویزیونی بازی فوتبال ملوان بندرانزلی و پرسپولیس تهران با اتفاقاتی همراه بود که برای اولین بار در تلویزیون رخ داد. این شایستگی با کیفیت تصویر بالا همراه بود.

در حالی که کیفیت پخش تلویزیونی بازی های دو تیم پایتخت بزرگ در شهرستان ها در بسیاری از موارد به دلیل اعتراض اهالی فوتبال است، دیدار ملوان و پرسپولیس که در شهر بندرانزلی برگزار شد. پخش با کیفیت HD که برای هواداران فوتبال تازگی داشت.

در هفته های اخیر انتقادها از ارسال تصاویر فوتبالی از سوی برخی مراکز شهرها افزایش یافته و حتی محمدحسین میشاقی مجری برنامه فوتبال برتر پس از دیدار مس رفسنجان و استقلال تهران از کیفیت آن انتقاد کرد. از تصویر این مسابقه و اعلام کرد که توپ مسابقه در تصویر است. مشخص نشده است.

در این دیدار برنامه «فوتبال برتر» شبکه سه سیما با حضور بهنام مهدی زاده خبرنگار مستقر در تهران برگزار شد و شبکه استانی باران گیلان با حضور خبرنگار محلی این دیدار را پخش کرد. این رویداد پس از چندین سال برای اولین بار شاهد حضور خبرنگاری از تهران در مسابقات تیم های سرخ رنگ شهرستان ها بود.

جالب اینجاست که مهدی زاده قبل از حضور به عنوان گزارشگر و مجری شبکه سه از مسابقات فوتبال در مرکز گیلان گزارش می داد. وی در ابتدای گزارش این دیدار نیز ضمن احوالپرسی و احترام به هم تیمی های خود از استان.

در عین حال، گزارش برخی از خبرنگاران شهرستانی اعتراض بسیاری از بینندگان را به دنبال دارد، زیرا آشکارا یا ضمنی با حمایت تیم شهرستان همراه است.

این مسابقه با استفاده از تجهیزات فنی اداره کل صدا و سیما مرکز گیلان با کیفیت تصویر بالا پخش شد و واحد سیار برای این مسابقه از تهران به گیلان اعزام نشد. عابدینی معاون امور رسانه ملی استان ها در ماه های اخیر بر ارائه تصاویر با کیفیت مسابقات فوتبال برای پخش از شبکه های سراسری تاکید کرده است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)