افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

پایگاه جامع تجربیات صنعت آب و برق راه اندازی شد

  • کد خبر : 197868
پایگاه جامع تجربیات صنعت آب و برق راه اندازی شد

به گزارش بازار، مریم کارگر نجفی معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزارت نیرو در گفت و گو با خبرنگار پاوان با اشاره به این موضوع و اهمیت مدیریت دانش در صنعت آب و برق گفت: آب. و شرکت های برق وظیفه مهم خدمت رسانی به مردم را در دو حوزه بسیار مهم بر […]

به گزارش بازار، مریم کارگر نجفی معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزارت نیرو در گفت و گو با خبرنگار پاوان با اشاره به این موضوع و اهمیت مدیریت دانش در صنعت آب و برق گفت: آب. و شرکت های برق وظیفه مهم خدمت رسانی به مردم را در دو حوزه بسیار مهم بر عهده دارند، وظایف کلیدی و حساس را بر عهده دارند و با توجه به پیچیدگی های کاری در این بخش ها، همکاران ما دائما در معرض یادگیری و کسب تجربه هستند. دانشی که این تجربیات در همکاران ما ایجاد می کند یکی از مهم ترین سرمایه های وزارت نیرو است که نمی توان روی آن قیمت گذاشت.

کرگنجفی حفظ صحیح دانش و تجربه شرکت ها را مستلزم مستندسازی تجربیات دانست و ادامه داد: در وزارت نیرو از ابتدای دولت سیزدهم با تهیه و انتشار راهنمای مستندسازی تجربیات، زمینه ساز شد. از این دارایی مهم صنعت به بهترین نحو استفاده کنید.

وی با اشاره به راه اندازی پایگاه تجربه در صنعت آب و برق تاکید کرد: مدیران ما باید به حفظ و مستندسازی دانش و تجربه توجه ویژه داشته باشند چرا که این امر باعث می شود از بسیاری هزینه ها جلوگیری شود.

وی رجوع همکاران به تجربیات دیگران را اولین قدم برای شروع هر فعالیتی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر بیش از 550 تجربه همکاران از سراسر دنیا در پایگاه تجربی صنعت آب و برق کشور منتشر شده است. که در سه مجموعه «تجارب بخش آب و آب»، «تجارب بخش برق و انرژی» و «تجارب مدیریت و کلیات» قرار داده شده است.

معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزارت نیرو همچنین از برنامه این معاونت برای انتشار فراخوان مستندسازی تجربیات به صورت سالانه خبر داد و تاکید کرد: همچنین ساز و کارهایی برای تجلیل از شرکت ها و همکاران فعال در حال تدوین است. در اين زمينه. همچنین برنامه های دیگری برای تبادل تجربیات همکاران پیشکسوت و برگزاری جلسات و رویدادهای تجربی در نظر گرفته شده است که در آینده نزدیک اجرا خواهد شد.

بر اساس این گزارش پایگاه تجربیات صنعت آب و برق از طریق آدرس tajarob.moe.gov.ir در دسترس علاقه مندان است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=197868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.