افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

پایه مالی خانواده ها رتبه فرزندان در کنکور را مشخص می کند – تابناک

  • کد خبر : 346680
پایه مالی خانواده ها رتبه فرزندان در کنکور را مشخص می کند – تابناک

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «پایه مالی خانواده ها طبقه بندی فرزندان در کنکور را مشخص می کند». این چیزی است که از برخی داوطلبان آزمون شنیدیم. آنها معتقدند شرایط مدارس دولتی عادی به گونه ای نیست که از بالاترین رتبه در کنکور محروم شوند. آمار مقام های برتر نیز این گفته را […]

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «پایه مالی خانواده ها طبقه بندی فرزندان در کنکور را مشخص می کند». این چیزی است که از برخی داوطلبان آزمون شنیدیم.

آنها معتقدند شرایط مدارس دولتی عادی به گونه ای نیست که از بالاترین رتبه در کنکور محروم شوند. آمار مقام های برتر نیز این گفته را تایید می کند. علوم تجربی ۲۲ دانش آموز از مدارس سمپاد ۴ مدرسه غیرانتفاعی. 2 دانش آموز نمونه دولتی، یک دانش آموز هیئت مدیره دولتی و فقط یک دانش آموز از مدارس دولتی عادی 10 گروه برتر علوم تجربی در مدارس سمپاد تحصیل کردند.

از نفرات برتر گروه علوم ریاضی و فنی، فرزاد حلاج مقدم رتبه چهارم این گروه که در آزمون فردوس خراسان جنوبی شرکت کرد دانش آموز نمونه دولتی و علی فتحی رتبه هفتم این گروه از قزوین بودند. ، در مدرسه دولتی پاتروناتو تحصیل کرد. پایه ششم و دهم گروه ریاضی در مدرسه غیرانتفاعی تحصیل کردند و بقیه پایه های بالای این گروه از مدارس سمپاد در گروه آزمایشی علوم انسانی بودند. ، ساگر اسفهابدی رتبه دوم این گروه از مشهد و محمدمهدی اسلامی زارچی رتبه هشتم این گروه از یزد بودند. دانش آموزان مدرسه نمونه دولتی در این گروه بودند. مدارس خصوصی و بقیه دانش آموزان مدارس سمپاد بودند. در سال های اخیر آمار نشان می دهد که دانش آموزان مدارس عادی دولتی رتبه اول کنکور را کسب کرده اند.

این در حالی است که سال گذشته رهبر معظم انقلاب بر تقویت مدارس دولتی تاکید کردند و فرمودند در کشور نباید اینگونه باشد که وقتی می گویند مدرسه دولتی اولین چیزی است که مردم را تحت تاثیر قرار می دهد. ضعف مدرسه

پایه مالی خانواده تعیین کننده رتبه فرزندان در کنکور است.

وقتی مدرسه دولتی را نادیده می گیریم، به این معناست که اگر کسی از پایه مالی کافی برخوردار نباشد که بتواند در مدرسه ای که شهریه دارد ثبت نام کند، مجبور می شود در مقابل ضعف تسلیم شود؛ یعنی کسی که پایه اقتصادی ندارد، دچار مشکل شده است. هیچ مبنای علمی ندارد، این ظلم محض است و به هیچ وجه قابل قبول نیست.

البته با پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مسئولان نیز بیکار ننشستند و میز تقویت مدارس دولتی در شورای عالی انقلاب فرهنگی، سیدجلال موسوی، معاون نظارت، برپا شد. و ریاست ستاد آموزش و پرورش شورای عالی انقلاب فرهنگی می گوید این شورا برنامه ای برای تقویت مدارس عادی عمومی دادگستری دارد. لذا بنا به دستور مقام معظم رهبری و با تاکید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، جدولی در شورا تشکیل شده است که جدول تقویت مدارس عادی دولتی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=346680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.