افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

پایتخت نشینان تا دو روز آینده از توقف در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 231851
پایتخت نشینان تا دو روز آینده از توقف در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، حامد یزدی مهر، پنجشنبه شب ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، قبولی طاعات و عبادات و فرا رسیدن عید نوروز، هشدار زرد هواشناسی نسبت به فعالیت را صادر کرد. سامانه بارشی با خطراتی مانند باران، رعد و برق، وزش باد شدید، بارش برف در ارتفاعات و ظهور تگرگ گفت: بر […]

به گزارش خبرنگار مهر، حامد یزدی مهر، پنجشنبه شب ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، قبولی طاعات و عبادات و فرا رسیدن عید نوروز، هشدار زرد هواشناسی نسبت به فعالیت را صادر کرد. سامانه بارشی با خطراتی مانند باران، رعد و برق، وزش باد شدید، بارش برف در ارتفاعات و ظهور تگرگ گفت: بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی، این سامانه از فردا در سطح استان تهران گسترش می یابد. جمعه 25 اسفند و در روز شنبه 5 اسفند به پایان می رسد.

یزدی مهر در ادامه نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر و مسیل های استان تهران هشدار داد و گفت: به همه شهروندان توصیه می شود از توقف در بستر و حاشیه رودخانه ها اکیدا خودداری و در تردد از معابر احتیاط کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران تصریح کرد: دوستان عزیز در صورت عدم نیاز به سفر از حضور در گردنه های برفگیر خودداری کرده و در صورت نیاز از مجهز بودن به تجهیزات زمستانی اطمینان حاصل کنند.

وی در ادامه به کوهنوردان از صعود به ارتفاعات در زمان مذکور هشدار داد و گفت: عشایر عزیز در این مدت حرکت از جایی اجتناب کنید. یزدی مهر تصریح کرد: از دستگاه های اجرایی و امدادی درخواست داریم که آماده خدمات رسانی به این عزیزان و همچنین همکاران محترم و سرور رانندگی جاده ای با حضور در گردنه ها و نقاط سردسیر به دلیل برف. روبی آمادگی کامل داشته باشید.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران همچنین بر پاکسازی دهانه پل ها و لایروبی کانال ها و آبراه ها تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=231851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.