افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

پایان پرسپولیس 4 _ 3 استقلال خوزستان / جدول رده بندی لیگ برتر در پایان هفته 28 + 4 گل دیدنی

  • کد خبر : 273802
پایان پرسپولیس 4 _ 3 استقلال خوزستان / جدول رده بندی لیگ برتر در پایان هفته 28 + 4 گل دیدنی

امشب (جمعه) در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال، دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان به مصاف هم رفتند. این دیدار جذاب با نتیجه 4 بر 3 به سود پرسپولیس به پایان رسید. در این دیدار دیوانه وار استقلال خوزستان در نیمه اول با سه گل پیش افتاد اما پرسپولیس در […]

امشب (جمعه) در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال، دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان به مصاف هم رفتند. این دیدار جذاب با نتیجه 4 بر 3 به سود پرسپولیس به پایان رسید.

در این دیدار دیوانه وار استقلال خوزستان در نیمه اول با سه گل پیش افتاد اما پرسپولیس در نیمه دوم با اخراج ساویو روبرتو برگشت و با چهار گل پیروز شد.

پرسپولیس با این نتیجه جایگاه اول را از استقلال گرفت و با 63 امتیاز، 61 امتیاز از استقلال بیشتر شد. فرصت طلبی زیاد استقلال خوزستان و از دست دادن سه امتیاز باعث شد این تیم با 22 امتیاز کمتر از فولاد در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار گیرد.

پرسپولیس 4-3 استقلال خوزستان

گل ها: علیرضا کاظمی در دقیقه 4 و 3+45 و آسو رستم در دقیقه 41 برای استقلال خوزستان – محمد حسین کنعانی زادگان در دقیقه 76، دانیال اسماعیلی فر در دقیقه 78، عیسی آل کثیر در دقیقه 86 اوتنرونوف دقیقه 5+90 برای پرسپولیس

کارت زرد: ساویو روبرتو (2 بار)، محمود مطلق زاده از استقلال خوزستان و علیرضا بیرانوند، علی نعمتی و عیسی آل کثیر از پرسپولیس.

کارت قرمز: ساویو روبرتو

توضیحات گل

کاظمی پس از دریافت توپ نزدیک محوطه جریمه به راحتی توانست محمدحسین کنعانی زادگان را مغلوب کند و با ضربه پای راست دروازه پرسپولیس را باز کند. (گل اول استقلال خوزستان)

آسو رستم پس از مهار ضربه کرنر در محوطه جریمه با یک ضربه قوس دار با پای چپ توپ را وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد. (گل دوم استقلال خوزستان)

ارسال بلند دروازه بان به داخل محوطه جریمه به کاظمی رسید و ضربه پای راست او با فاصله زیاد از دستان بیرانوند به گل تبدیل شد. (گل سوم استقلال خوزستان)

محمدحسین کنعانی زادگان موفق شد از روی یک پنالتی دروازه استقلال خوزستان را باز کند. (گل اول پرسپولیس)

اسماعیلی فر با یک ضربه محکم پای راست از بین پاهای فرزین گروسیان توپ را وارد محوطه کرد و یکی از گل ها را جبران کرد. (گل دوم پرسپولیس)

عیسی آل کثیر پاس پشت مدافعان را مهار کرد و با شوتی به داخل زمین دروازه استقلال را باز کرد. (گل سوم استقلال خوزستان)

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، مسعود ریگی، حسین کنعانی زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، اوستون ارونوف و عیسی آل کثیر.

ترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، محمود مطلق زاده، جواد آقایی پور، بهروز بارانی، آسو رستم، علیرضا کاظمی، حسین ساکی، داستونیک تورسانو، ساویو روبرتو، علیرضا خوشکافا و محمد آبشک./ایسنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=273802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.