افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
7

پایان رافت: جدایی خارجی بیشترین ضربه را به پرسپولیس زد/همه چیز قابل تغسییر ا

  • کد خبر : 17587

تیم فوتبال پرسپولیس ضعیف این تیم در امر را یکی از عوامل اختلاف با صدر دانست و: اگر پرسپولیس در خط حمله بیشتر جای سپاهان سپاهان در رتبه نخست بود. پایان رأفت در با مهر بازی پرسپولیس مقابل ملوان را یکی از مهمترین هفته بیست و پنجم لیگ برتر فصل جاری دانست. او با به […]

تیم فوتبال پرسپولیس ضعیف این تیم در امر را یکی از عوامل اختلاف با صدر دانست و: اگر پرسپولیس در خط حمله بیشتر جای سپاهان سپاهان در رتبه نخست بود.

پایان رأفت در با مهر بازی پرسپولیس مقابل ملوان را یکی از مهمترین هفته بیست و پنجم لیگ برتر فصل جاری دانست. او با به نتیجه رسیدن این دیدار برای تدا پرسپولیس پرسپولیس کورس قهرمانی گفت: فکر یکی از جذاب‌ترین جدول‌های لیگ برتر به‌دست‌آمده است که در نتیجه هر بازی تاثیر بسزایی در تعیین رتبه تیم‌ها داشته باشد.

مسابقات فوتبال پرسپولیس درباره انتقاداتی که از عملکرد تیم در بازی قبلی مس رفسنجان نیز افزود: برد بر صفر مقابل مس در رفسنجان رفسنجان نتیجه خوبی است. آنها در فصل جاری هیچ شکستی در خانه نداشتند اما پرسپولیس این تیم را برد. در حالی که لیگ برتر باز هم تعطیل بود پرسپولیس دوباره بازیکنان ملی پوش خود را در اختیار دارند.

“عدم بررسی و جابجایی مهم ترین مشکل پرسپولیس بود”. رأفت با این جمله درباره عملکرد حمله به این تیم کرد و گفت: نوسان پرسپولیس از میانه‌های فصل زیاد. مهم‌ترین عامل این اتفاق نیز متوالی خط حمله پرسپولیس بود. این تیم به حفظ گلزن خود داشت اما عجیبیورگن لوکادیا را بیشتر به تیم وارد کرد و هم فعلا پریرا ادامه داشت است کاری از پیش پیش برد.

لیگ پیشین پرسپولیس سه ضلع مدعی قهرمانی لیگ برتر اشاره و اظهار داشت: سپاهان اصفهان پس از چند هفته ابتدایی لیگ برتر کمترین نوسان را داشت. آنها را شرایط خوب ایده آل خود را ادامه و بدون حاشیه برای به صدر جدول برداشتند. همین موضوع با افت‌های پرسپولیس همزمان شد تا حالا به رتبه اول برسند. استقلال هم خیلی خوب بازی می‌کند. بیرون زمین افتضاح است اما کادر فنی و خوب خیلی و بررسی روی هدف فنی قدم بر.

رأفت یادآور شد: ۶ بازی تا پایان فصل باقی مانده است و هر اتفاقی می‌تواند در بال تند ج. هر تیمی بدون اشتباه بازی کند می‌تواند قهرمان شود. هیچ چیز هیچ تیمی تمام نشده است و با انگیزه‌های تیمی می‌توان برای این قدم هدف.

او در پایان کرد: بازی با ملوان به سنگین بازی حریفان در هفته بیست و پنجم می‌تواند تعیین کننده باشد و شرایط بالای جدول را تغییر دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.