افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

پایان ایردراپ توکن های DOGS توسط DropGameBloom نزدیک است

  • کد خبر : 412144
پایان ایردراپ توکن های DOGS توسط DropGameBloom نزدیک است

توکن های DOGS airdrop با بازی دراپ بلوم، به زودی به پایان می رسد و تاریخ نهایی آن برای 28 اکتبر (7 نوامبر)، 16:30 به وقت تهران پیش از این اعلام شده بود که مهلت دریافت دومین سگ ایردراپ در بلوم 24 ساعت است، اما از آن زمان به کاربران حدود 5 روز فرصت داده […]

توکن های DOGS airdrop با بازی دراپ بلوم، به زودی به پایان می رسد و تاریخ نهایی آن برای 28 اکتبر (7 نوامبر)، 16:30 به وقت تهران پیش از این اعلام شده بود که مهلت دریافت دومین سگ ایردراپ در بلوم 24 ساعت است، اما از آن زمان به کاربران حدود 5 روز فرصت داده شده است.

به گزارش اسمارتک نیوز، این ایردراپ یکی از نکات برجسته برای سگ ها و انجمن بلوم و به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا با انجام وظایف مشخص شده، توکن های DOGS را به عنوان پاداش دریافت کنند.

جزئیات پایان دومین ایردراپ DOGS در بازی دراپ بلوم

اکنون که این فرصت به پایان می رسد آخرین بار برای کاربران برای دریافت پاداش خود برای شروع، به بخش Drop Game Bloom مراجعه کنید. اگر واجد شرایط هستید، توکن‌های Doggs را در بازی redup خواهید دید. هر Dogz حاوی 0.1 توکن Dogz است.

اگرچه هنوز تاریخ ثبت رسمی Airdrop Bloom اعلام نشده، اما کاربران آن گمانه زنی های هیجان انگیزی در مورد این رویداد دارند.

اعلام بازی Blum drop در تلگرام
اعلان بازی را رها کنید بلوم در تلگرام

فراموش نکنید که پس از بازی موجودی DOGS Points کیف پول خود را بررسی کنید تا ببینید چقدر جمع کرده اید. در هفته های آینده می توانید امتیازات DOGS خود را به توکن های واقعی DOGS تبدیل کنید.

علاوه بر پایان Airdrop Dogs، یک بازی جدید با عنوان قطره هالووین همچنین در روز دوشنبه 28 اکتبر (7 نوامبر) منتشر خواهد شد. در حالی که کاربران این بازی دراپ منتظر آپدیت های بعدی هستند، این بازی جدید می تواند باعث شود مشارکت را افزایش دهید در جامعه شکوفا شود. به گفته بلوم، سرگرمی ترسناک و حتی شانس بیشتری برای کسب امتیاز بلوم است.

پیش‌بینی قیمت و زمان فهرست توکن‌های BLUM

اگرچه تاریخ ثبت رسمی توکن های BLUM هنوز اعلام نشده است اعلام نشده استتحلیلگران حدس می زنند که در نوامبر ممکن است شاهد برخی به‌روزرسانی‌های مهم، از جمله فهرست کردن نشانه های بلوم نیز خواهد بود

طبق پیش بینی ها، قیمت فعلی توکن BLUM در بازار پیش از عرضه حدود 0.0038 دلار است

انجمن بلوم منتظر یک تاریخ ثبت رسمی برای توکن های airdrop خود است. احتمالا این پروژه در نوامبر است برنامه های هیجان انگیز در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-27 19:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412144

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.