افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

پایان اولین سفر حج رسمی چهاردهمین رئیس دولت

  • کد خبر : 351403
پایان اولین سفر حج رسمی چهاردهمین رئیس دولت

رئیس جمهور که صبح روز سه شنبه 13 شهریور 1403 به مشهد مقدس سفر کرده بود، پس از شرکت در چندین مراسم عزاداری و دیدار با فعالان اجتماعی و اقتصادی و به تولیت آستان قدس رضوی به تهران بازگشت. به گزارش ایسنا، مسعود بزیکیان در قسمت اول سفر رسمی شما وی به عنوان رئیس جمهوری […]

رئیس جمهور که صبح روز سه شنبه 13 شهریور 1403 به مشهد مقدس سفر کرده بود، پس از شرکت در چندین مراسم عزاداری و دیدار با فعالان اجتماعی و اقتصادی و به تولیت آستان قدس رضوی به تهران بازگشت.

به گزارش ایسنا، مسعود بزیکیان در قسمت اول سفر رسمی شما وی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران در آستانه شهادت امام رضا (ع) از جمله زائرانی بود که با پای پیاده راهی حرم مطهر رضوی در مسیر نیشابور به مشهد شدند تا در مراسم عزاداری روز 2017 میلادی شرکت کنند. سالروز شهادت امام رئوف

پزشکان: در بسیاری از زمینه‌ها مجبوریم جراحی کنیم/هر کاری را به هر قیمتی انجام نمی‌دهیم

رئیس‌جمهور سپس در نشست فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی حاضر شد و ضمن شنیدن سخنان وی، با آنان به گفت‌وگو پرداخت و تاکید کرد: هر گونه مداخله‌ای که می‌خواهیم باید به اقشار آسیب‌پذیر نگاه کنیم و اجازه ندهیم از طریق آن له شوند چرخ های توسعه ما اجازه نمی دهیم مداخلات خود باعث شود افراد و گروه های آسیب پذیر با بحران مواجه شوند.

پایان اولین سفر حج رسمی چهاردهمین رئیس دولت

رئیس جمهور هم دخالت می کند دیدار عزاداران هیئت تبریزی مشهد دلرضا حضرت یافت و یارانش به عزاداری امام رئوف و خاندان اهل بیت پرداختند.

پایان اولین سفر حج رسمی چهاردهمین رئیس دولت

پزشکان در آئین خطبه در شب شهادت امام رضا (ع) نیز شرکت کردند

پایان اولین سفر حج رسمی چهاردهمین رئیس دولت

اگر در معرض انتخابی قرار می گرفتیم که لیاقتش را نداشتیم، کنار می کشیدیم

مسعود بیزیکیان رئیس جمهور بعدازظهر سه شنبه در پی برنامه ریزی برای سفر به مشهد الرضا(ع) در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی استان خراسان رضوی اظهار داشت: اصلاحات را از خودمان شروع کنیم و اگر مواجه شدیم. با انتخاباتی که لیاقتش را نداریم، باید کنار برویم.

پایان اولین سفر حج رسمی چهاردهمین رئیس دولت

وی با تسلیت فرارسیدن سالگرد شهادت امام رضا (ع) با اشاره به دغدغه ها و مطالبات مطرح شده در این دیدار از سوی حاضران، تصریح کرد که با وجود اینکه در سمت ریاست جمهوری هستم، یکی از شما و من هستم. قدرت انجام معجزه را ندارند. تنها در صورتی می توانیم بر مشکلات غلبه کنیم که همه دست به دست هم دهیم.

پایان اولین سفر حج رسمی چهاردهمین رئیس دولت

دولت تلاش می کند تا رضایت مردم را از نظام، انقلاب و دولت جلب کند.

رئیس جمهور همچنین در دیدار با تولیت حرم رضوی گفت: تمام تلاش دولت این است که به گونه ای عمل کند که مردم رضایت بیشتری از نظام، انقلاب و دولت پیدا کنند.

پایان اولین سفر حج رسمی چهاردهمین رئیس دولت

وی با اشاره به تاکید دین مبین اسلام بر حفظ وحدت گفت: مشکلات تنها با اتحاد، همکاری و تعامل با یکدیگر برطرف می شود.

صبح روز چهارشنبه چهاردهم شهریور 1403، مسعود بیزیکیان در هیئت رزمندگان اسلام الحسین(ع) مشهد الرضا(ع) مورد استقبال محمدباقر قالیباف قرار گرفت. عزاداران هیئت علی یاسین در مراسم عزاداری حضرت علی بن موسی الرضا (ع) شرکت کرد.

پایان اولین سفر حج رسمی چهاردهمین رئیس دولت

رئیس جمهور برنامه سفر خود به مشهدالرضا را نهایی کرد محل موکب حضرت نجمه خاتون که توسط گروهی از دختران دهه 80 اداره می شود، با حضور زنان و دخترانی که برای شرکت در مراسم عزاداری سالگرد شهادت امام به این شهر سفر کرده و در این مکان اقامت داشتند، حضور یافتند و از فعالیت های این دختران مطلع شدند. رضا (علیه السلام) دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=351403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.