افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

پاکو خمز هیجان زده است/کسی مثل تراکتور در ایران بازی نمی کند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 158403
پاکو خمز هیجان زده است/کسی مثل تراکتور در ایران بازی نمی کند – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی، محمدرضا زنوزی امشب چهارشنبه 8 آذرماه در نشستی صمیمی با اعضای تیم اظهار داشت: آقای «پاکو خمز» فردی احساسی است که تعهد و تمایل خاصی نسبت به شما دارد. مسئوليت. . ما امسال توانستیم قلب یکدیگر را به دست آوریم و حالا او یکی از نزدیک ترین دوستان من […]

به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی، محمدرضا زنوزی امشب چهارشنبه 8 آذرماه در نشستی صمیمی با اعضای تیم اظهار داشت: آقای «پاکو خمز» فردی احساسی است که تعهد و تمایل خاصی نسبت به شما دارد. مسئوليت. . ما امسال توانستیم قلب یکدیگر را به دست آوریم و حالا او یکی از نزدیک ترین دوستان من است، جدا از مسائل فوتبال. او تیم را نه به خاطر قرارداد، بلکه به خاطر قلبش هدایت می کند.

وی ادامه داد: کریسمس و سال نو بر اعضا مبارک باد. کارکنان فنی و آقای ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنان و آلوارو خیمنز من به شما تبریک می گویم و از برنامه ریزی لیگ ایران عذرخواهی می کنم. چون این روزها نمی توانستند در کنار خانواده باشند. امیدوارم در برنامه فصل آینده فدراسیون فوتبال توجه ویژه ای به مربیان و بازیکنان خارجی شاغل در فوتبال کشورمان داشته باشد تا لیگ برتر در آستانه سال جدید تعطیل شود.

مالک باشگاه تراکتورسازی با اشاره به نتایج هفته های اخیر این تیم گفت: از همه اعضای تیم به خاطر تلاش ها و نتایج ارزشمند هفته های اخیر تشکر می کنم. ما مقابل پیکان 10 هستیم هيچ كس 12 رقیب وجود داشت! من هرگز چنین محاکمه یک طرفه ای ندیده بودم. بعد از گل دوم ما، داور متوجه شد که کار تمام شده و دستانش دیگر بسته نیست. از دوست عزیزم آقای تاج و همچنین آقای ممبینی تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی کنند. آقای افشاریان چرا دو روز مانده به بازی داور را عوض کردید؟ امیدوارم عزیزان بیشتر به چیدمان داور بازی های تراکتورسازی بپردازند و از داوران تهران و اصفهان استفاده نکنند چون تیم های این شهرها رقیب مستقیم ما هستند.

وی با بیان اینکه بازیکنان تراکتورسازی مقابل پیکان کار بزرگی انجام دادند، گفت: از شجاع خلیل زاده و ریکاردو الوز به عنوان کاپیتان دو تیم، از سایر اعضای تیم نیز بابت زحمات فراوانشان در بازی اخیر تشکر می کنم. تراکتور شایسته رتبه های بالاتر است. تجهیزات تمیز لمس کنید او نوعی فوتبال مالکانه بازی می کند که در فوتبال ایران ندیده ایم. حتی در بازی هایی که نتیجه را واگذار کردیم، از نظر مالکیت توپ و موقعیت های گلزنی بهتر از تیم برنده عمل کردیم.

زنوزی با ستایش برای ظاهری خاص لمس کنید وی خطاب به بازیکنان جوان گفت: بیشتر بازی های تیم های پایه باشگاه را از نزدیک دنبال می کند و اخیرا بازیکنانی را به تیم بزرگسالان اضافه کرده است و توجه به بازیکنان جوان برای من بسیار ارزشمند و مهم است. خوشحالم که بازیکن جوانی مثل سعید کریم آذر عملکرد خوبی داشت و فکر می کنم دیگر بازیکنان جوان هم می توانند پیشرفت کنند. شاید بازیکنان تیم های پایه بتوانند در سال های آینده لباس تیم ملی را بر تن کنند.

وی با اشاره به 25 سال مالکیت خود در این باشگاه گفت: فلسفه تراکتور با همه تیم ها متفاوت است و یکی از سه باشگاه بزرگ ایران است هرچند شرایط تراکتور با آن دو تیم متفاوت است. چون هواداران متعصبی داریم که در هوای گرم و سرد به تیمشان کمک می کنند. امیدوارم با حمایت هواداران تراکتور بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و افتخارات بزرگی را کسب کنیم.

زنوزی ادامه داد: گاهی بعضی ها یک سری کارها را علیه تیم انجام می دهند و امیدوارند تیم نتیجه نگیرد و حمله را شروع کند. بهتر است رفتار خود را تغییر دهند و به جمع هواداران متعصب برگردند و در هر صورت از تیم حمایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: یک سال یک تیم متوسط ​​را به خاطر بدهی باشگاه به مسابقات اعزام کردیم. اما بلافاصله پس از پرداخت تمام بدهی ها، تیم خوبی را آماده کردیم. سال گذشته آقای بردیف را آوردیم که به دلیل مشکلاتی که در روسیه داشت ما را ترک کرد. بعد آقای خمز با تجربه مربیگری در سطح اول دنیا مسئولیت تراکتور را بر عهده گرفت و الان تیم خیلی خوبی داریم. فکر می کنم با اضافه کردن چند بازیکن خوب در اواسط فصل، در نهایت دو بازیکن دیگر را برای سال جدید اضافه خواهیم کرد و نیازی به ایجاد تغییرات زیادی نخواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=158403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.