افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

پالم اسپرینگز جایزه/ارائه برندگان نظرسنجی FIP را اهدا کرد – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 179124
پالم اسپرینگز جایزه/ارائه برندگان نظرسنجی FIP را اهدا کرد – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم پالم اسپرینگز که از 14 تا 15 دی ماه برگزار می شود، برندگان جوایز هیئت داوران امسال را معرفی کرد. این در حالی است که «چهار دختر» برنده جایزه فیپرشی به کارگردانی کوثر بن هنیه و نماینده رسمی تونس در اسکار […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم پالم اسپرینگز که از 14 تا 15 دی ماه برگزار می شود، برندگان جوایز هیئت داوران امسال را معرفی کرد. این در حالی است که «چهار دختر» برنده جایزه فیپرشی به کارگردانی کوثر بن هنیه و نماینده رسمی تونس در اسکار بین المللی امسال است.

کوثر بن هانیه، کارگردان، روایتی قدرتمند از پیچیدگی‌های انسانی خلق کرده است و جزئیات فروپاشی غم‌انگیز یک خانواده تونسی را شرح می‌دهد. به نظر هیئت داوران، ترکیب شگفت‌انگیز واقعیت، فراداستان و اعتراف‌درمانی دلیل قانع‌کننده‌ای برای تداوم سرزندگی سینما به عنوان یک هنر است.

جایزه بهترین مستند نیز به «پژواک» تعلق گرفت و «سلطنت حیوانات» برنده جایزه «صداهای نو، دیدگاه های نو» شد که به منظور ارج نهادن به دیدگاه های منحصر به فرد فیلم های بلند اول یا دوم کارگردانان اهدا می شود.

«La Calle del Poder» برنده جایزه ایبرو-آمریکن برای بهترین فیلم از آمریکای لاتین، اسپانیا یا پرتغال شد. جایزه هیئت داوران محلی که به فیلمی تعلق می گیرد که تفاهم بین مردم را ترویج می کند به «سرزمین عجایب» تعلق گرفت. «خون آشام انسان گرا در جستجوی یک خودکشی رضایت بخش» نیز جایزه «سینسه جوان» را که توسط هیئت داوران جوان جشنواره انتخاب می شود دریافت کرد و جایزه فیلمی که مردم را دور هم جمع می کند به «مرز سبز» تعلق گرفت.

سایر جوایز فیپس به منطقه مورد علاقه برای بهترین فیلمنامه بین المللی، سالن معلم برای بهترین بازیگر زن در یک فیلم بین المللی برای لئونی بنش و “سرزمین موعود” برای بهترین بازیگر مرد در یک فیلم بین المللی برای مدز میکلسن تعلق گرفت.

جوایز بهترین فیلم داستانی و بهترین مستند در 14 ژانویه اعلام می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=179124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.