افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

پاس گلی زاده لهستانی ها را شگفت زده کرد + عکس – خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال

  • کد خبر : 331371
پاس گلی زاده لهستانی ها را شگفت زده کرد + عکس – خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال

به گزارش خبرنگار مهر تیم فوتبال آمریکایی لخ پوزنان روز گذشته در دور پنجم لیگ لهستان موفق شد با یک گل حریف خود را شکست دهد. علی قلی زاده، وینگر ایرانی لخ پوزنان در این دیدار تنها پاس گل تیمش را داد و عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و مورد تمجید رسانه های […]

به گزارش خبرنگار مهر تیم فوتبال آمریکایی لخ پوزنان روز گذشته در دور پنجم لیگ لهستان موفق شد با یک گل حریف خود را شکست دهد. علی قلی زاده، وینگر ایرانی لخ پوزنان در این دیدار تنها پاس گل تیمش را داد و عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و مورد تمجید رسانه های لهستانی قرار گرفت.

سایت «kanalsportowy» درباره درخشش قلی زاده نوشت: علی قلی زاده بالاخره کلاسش را نشان داد. این رسانه در ادامه مطلب خود آورده است: علی قلی زاده گران ترین بازیکن تیم «فردریکسن» (سرمربی لخ پوزنان) با یک توپ عالی (آلفونسو سوسا) شانس آورد و این بازیکن پرتغالی موفق شد حریف را شکست دهد. دروازه بان، «دومینیک هلادون» را شکست داد. اگرچه دروازه بان توپ را لمس کرد، اما قدرت ضربه سوسا اجازه واکنش موثری به او نداد.

شاگردان نیلز فردریکسن در دقیقه 86 فرصت پیروزی را از دست دادند علی قلی زاده او توپ را به داخل محوطه فرستاد اما برایان فابیما نزدیک دروازه نتوانست از این فرصت استفاده کند.

سایت «وسلو» نیز با تمجید از قلی زاده درباره او نوشت: اتفاقی نادر، پاس گل قلی زاده در «اکستراکلاسا»؛ این رسانه در ادامه مطلب خود نوشت: سیزده ماه و نیم طول کشید تا علی قلی زاده اولین پاس گل خود را در جام جهانی به ثبت رساند. این مدت از ثبت نام او برای لخ پوزنان گذشته است.

علی قلی زاده یکم تیرماه سال گذشته به لخ پوزنان پیوست. این باشگاه برای جذب او 1.8 میلیون یورو هزینه کرد. او تا به امروز گل یا پاس گل نداده است، اما چندین بازی ناامیدکننده داشته است. بازی مقابل زاگلبیه لوبین هفدهمین بازی او برای تیم پوزنان بود و در نهایت توانست تاثیر ملموسی بگذارد.

قلی زاده حتی پس از روی نیمکت آمدن هفته گذشته عملکرد خوبی داشت. در دیدار مقابل زاگلبیه لوبین، مربی نیلز فردریکسن او را در یازده ابتدایی قرار داد و تصمیم درستی گرفت. بازیکن ایرانی یک پاس عمقی را برای آلفونسو سوسا به داخل محوطه فرستاد که با یک ضربه دقیق به گل رسید.

لازم به ذکر است مدیران باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر برای جذب علی قلی زاده با لخ پوزنان ارتباط برقرار کرده اند اما با توجه به درخشش این بازیکن در دیدار روز گذشته تیمش، مدیران و کادر فنی لخ پوزنان می توانند به راحتی اجازه دهید بگذار برود به پایان ایرانی خود نزنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=331371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.