افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
6

پاسخ منطقی تهیه کننده «رهایم کن» به هجمه ها و انتقادها

  • کد خبر : 20229
پاسخ منطقی تهیه کننده «رهایم کن» به هجمه ها و انتقادها

مجید مولایی تهیه کننده سریال «رحیم کن» از انتقادات اخیر انتقاد کرد که آن را هجمه های گسترده علیه این سریال خواند. به گزارش صبح امروز به نقل از ایسنا؛ مولایی که سابقه تولید سریال هایی چون «پرواز در حباب»، «نابرده رنج»، «بانوی عمارت»، «هفت سنگ» و «دست به دست» را برای تلویزیون و شبکه […]

مجید مولایی تهیه کننده سریال «رحیم کن» از انتقادات اخیر انتقاد کرد که آن را هجمه های گسترده علیه این سریال خواند.

به گزارش صبح امروز به نقل از ایسنا؛ مولایی که سابقه تولید سریال هایی چون «پرواز در حباب»، «نابرده رنج»، «بانوی عمارت»، «هفت سنگ» و «دست به دست» را برای تلویزیون و شبکه نمایش خانگی داشته است، با انتشار تصویری در وی در فضای مجازی به انتقادات مطرح شده در هفته های اخیر درباره سریال «رهایم کن» واکنش نشان داد.

تهیه کننده «رحیم کن» گفتگوی خود را اینگونه آغاز کرد: من مجید مولایی سرپرست نویسندگان و تهیه کننده «رحیم کن» هستم. این سریال چهاردهمین سریالی است که من به عنوان تهیه کننده آن را تولید کردم. و اکثر این سریال ها از تلویزیون پخش شده و با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شده است.

ما موجودات عجیبی نیستیم که نبوغ خاصی داشته باشیم یا ادعا کنیم که اشتباه نمی کنیم، انسان ها قادر به اشتباه هستند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: سریال «رهایم کن» نیز از این امر مستثنی نیست. وقتی نزدیک به هزار دقیقه یک محصول تخیلی تولید می کنیم ممکن است جایی اشتباه کرده باشیم و باید این اشتباه را بپذیریم.

وقتی در سریال «بانوی عمارت» به ملتی ناخواسته توهین شد، رسما عذرخواهی نکردم؟ این یک چیز طبیعی است.

مولایی همچنین انتقاد به سریال «رهایم کن» را هجمه می داند و معتقد است برخی بدون دیدن سریال بر اساس عکس یا دیالوگ قضاوت کرده اند.

تهیه کننده «مرا رها کن» عنوان کرد:

سریال «رهایم کن» چه چیزی را جبران می کند؟ نمی دانم. آیا تفاوت صدا و سیما، وزارت ارشاد و تریبون ها در نوع مدیریت و پالایش آثار است که به «رهایم کن» حمله می کند؟ نمی دانم.

آیا رقابت بین صدا و سیما و بسترهای خصوصی که باعث رشد آن می شود، صنعتی است که مخاطبان امروزی به جای استفاده از ماهواره و شبکه های خارجی به محصولات داخلی روی آورده و با آن ها خوش بگذرانند؟ آیا این رقابت باعث این انگیزه ها می شود؟ نمی دانم.

مجید مولایی در سخنان پایانی خود گفت: آیا قرار است به ما بگویند شما از این هنگ خارج شده اید و گروه دیگری می آیند؟ نمی دانم، اما اگر هدف سومی هم وجود داشته باشد، عالی است. به قول مولانا «اگر می خواهی بهتر بازی کنی، امتحان کن».

متن پاسخ منطقی تهیه کننده «رهایم کن» به هجمه ها و انتقادات اول صبح. ظاهر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.