افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

پاسخ مثبت «حسن یزدانی» به نایب قهرمانی کودک کارگر جهان

  • کد خبر : 405143
پاسخ مثبت «حسن یزدانی» به نایب قهرمانی کودک کارگر جهان

به گزارش رکنا، پایان شهریورماه مسابقات موی تای نوجوانان و جوانان جهان با حضور 108 کشور در شهر بانکوک تایلند برگزار شد و نمایندگانی از ایران موفق به کسب 1 مدال طلا، 11 مدال نقره شدند. . ، 7 مدال برنز و در مجموع 19 مدال. یکی از این مدال ها رنگی خاص و خاص […]

به گزارش رکنا، پایان شهریورماه مسابقات موی تای نوجوانان و جوانان جهان با حضور 108 کشور در شهر بانکوک تایلند برگزار شد و نمایندگانی از ایران موفق به کسب 1 مدال طلا، 11 مدال نقره شدند. . ، 7 مدال برنز و در مجموع 19 مدال.

یکی از این مدال ها رنگی خاص و خاص داشت، مدال نقره ای که با توجه به مسیر زندگی عرشیا جیرانی متفاوت بود و ارزش بسیار بالاتری نسبت به سایر مدال های کسب شده داشت. ارشیا جیرانی در سن 10 سالگی با یکی از دوستانش مشغول فروش و شوخی های کودکانه بود. او با محمدعلی یوسفی سرمربی تیم ملی موی تای جوانان کشورمان به مصاف موی تای رفت و به موی تای کشیده شد. برای دعوت یوسفی برای تغییر مسیر زندگی و غلبه بر برخی مشکلات زندگی. موفقیت در عرصه ورزش را فراموش کنید.

مسئولیت اجتماعی محمدعلی یوسفی در برخورد با این کودک کار، او را وادار می کند تا جویای شرایط زندگی این نوجوان شود و وقتی متوجه می شود که ارشایا برای کمک به خانواده اش مشغول تحصیل است، او را به باشگاه خود دعوت می کند، دعوتی که او را به دنبال خود می کشاند. 5 عرشیا یک سال در موی تای تمرین کرد تا سرانجام در شهریور امسال عرشیا در سن 15 سالگی به مدال نقره جهان دست یافت.

عرشیا جیرانی دومین قهرمان موی تای جهان در این باره گفت: زمانی که این ورزش را شروع کردم در تعمیرگاه شیشه خودرو کار می کردم. من و پدرم خرج خانه را دادیم. من هم در جاگرکی کار می کردم و کارفرما به من اجازه نمی داد به ورزشگاه بروم اما به هر دلیلی به ورزشگاه می رفتم. درآمد ماهانه من 7 تا 8 میلیون است.

او درباره آرزویش گفت: دوستش دارم. حسن یزدانی او را از نزدیک ببینم زیرا او یک مبارز بسیار خوب و یک قهرمان بزرگ است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.