افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

پاسخ فخوز به تغییرات بیش از 30 درصد سود عملیاتی

  • کد خبر : 408609
پاسخ فخوز به تغییرات بیش از 30 درصد سود عملیاتی

بازار؛ گروه بورس: فخوز دلایل تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی شرکت در کدال را اعلام کرد و اعلام کرد; مبلغ 17911 میلیون ریال مربوط به سایر هزینه های عملیاتی در صورت های مالی شش ماهه مربوط به هزینه های عمومی جذب نشده دوره مورد بررسی متاثر از عدم تولید حدود 737000 تن شمش […]

بازار؛ گروه بورس: فخوز دلایل تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی شرکت در کدال را اعلام کرد و اعلام کرد; مبلغ 17911 میلیون ریال مربوط به سایر هزینه های عملیاتی در صورت های مالی شش ماهه مربوط به هزینه های عمومی جذب نشده دوره مورد بررسی متاثر از عدم تولید حدود 737000 تن شمش فولادی است. (در گزارش توضیحی دوره گزارشگری و همچنین در اطلاعیه مندرج در بند یک فوق) بر اساس استانداردهای گزارشگری، درآمد عملیاتی از بهای تمام شده کسر و به سایر هزینه های عملیاتی منتقل شده است. همچنین مبلغ 9.028 میلیارد ریال کاهش هزینه مصرف گاز در سال 1403 در اطلاعیه شماره 1356160 مورخ 23/07/1403 به سایر درآمدها و هزینه های غیر عملیاتی دوره گزارش اعمال شد.
پاسخ بندهای 3 و 4 اطلاعات درآمد سرمایه گذاری سال 1402 شرکت ها پس از تشکیل مجامع سالانه شرکت ها در نیمه اول سال در دفاتر شناسایی شد، بنابراین هیچ درآمدی با سرمایه گذاری در شرکت ها قابل شناسایی نیست. نیمه دوم سال.
در پاسخ به بند 5، اطلاعات ثبت شده در جدول 1-2 اهداف کلان و برنامه های بلندمدت و بلندمدت صحیح بوده و شش ماه اعتبار دارد ولی تاریخ درج شده باید اصلاح شود. این اصلاح در نسخه ممیزی شده اعمال خواهد شد. دلیل اصلی کندی پیشرفت پروژه‌ها، کمبود نقدینگی به دلیل از بین رفتن تولید به دلیل اعمال محدودیت‌های برق و اجرای طرح‌های توسعه جدید است.
در پاسخ به بند 6، عمده کاهش تولید شمش فولاد و سودآوری در نیمه اول سال متاثر از اعمال محدودیت در مصرف برق بوده است. بر اساس برنامه زمان بندی تعیین شده و بر اساس ظرفیت تولید و تجربه سال های اخیر، میزان تولید و فروش محصولات در نیمه دوم سال تا زمانی که وجود نداشته باشد بسیار بهتر از نیمه اول سال خواهد بود. محدودیت در مصرف انرژی
بند پاسخ: 7 درصد مالکیت گروه توسعه همه جانبه فولاد خوزستان و شرکت فناوری و تحقیقات فولاد سهند آهن خاورمیانه به ترتیب 100 و 10 است که در قالب وب کدال به درستی وارد شده است اما در صفحه 37 پرونده گزارش تفسیری دولت، عدد صفر است درصد درج شده در نسخه ممیزی شده اصلاح خواهد شد.

پاسخ فخوز به تغییرات بیش از 30 درصد سود عملیاتی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408609

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.