افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

پاسخ شرکت “پویان صنعت نهاد” به رسانه “بازار”

  • کد خبر : 405924
پاسخ شرکت “پویان صنعت نهاد” به رسانه “بازار”

بازار؛ گروه خودرو: پاسخ شرکت «پویان صنعت نیهاد» به خبر جعلی و غیراخلاقی منتشر شده در سایت بازار با عنوان «سقوط بلبرینگ خودرو به دلیل میلیاردها تومبا مالیات/ ایران بلبرینگ تولید نمی کند». برای اینکه خوب بدانیم آنچه گفته می شود صحیح است، نباید زبان به گفتن آن باز کرد.اگر حقیقت را بگویید و در […]

بازار؛ گروه خودرو: پاسخ شرکت «پویان صنعت نیهاد» به خبر جعلی و غیراخلاقی منتشر شده در سایت بازار با عنوان «سقوط بلبرینگ خودرو به دلیل میلیاردها تومبا مالیات/ ایران بلبرینگ تولید نمی کند».

برای اینکه خوب بدانیم آنچه گفته می شود صحیح است، نباید زبان به گفتن آن باز کرد.
اگر حقیقت را بگویید و در زندان بمانید، زنی که به شما دروغ می گوید از زندان آزاد می شود.

با احضار مردم نجیب ایران، فرزندان شایسته این سرزمین و این سرزمین، با تلاش و اعتماد به اراده و پشتکار ستودنی خود و بهره مندی از تکنولوژی و تجربه روز دنیا، امکان تولید یاتاقان را ایجاد کرده اند. با بالاترین کیفیت در صنعت خودروسازی به صورت کاملا ملی و در مقابل چشمان بدخواهان پیشرفت صنعتی و علمی کشور عزیزمان ایران، این بلبرینگ ها را با عمق ساخت بیش از 90 درصد در شرکت پویان صنعت نیهاد تولید می کنند. ما مفتخریم اعلام کنیم محصولی را در کشور تولید کرده ایم که از نظر کیفیت و رقابت با محصولات شرکت های اروپایی قابل تامل است.

شرکت پویان صنعت نهاد اولین کارخانه تولید بلبرینگ تمام اتوماتیک در ایران و دارای مجهزترین آزمایشگاه تخصصی بلبرینگ در کشور می باشد. این شرکت در سال 1391 با مساحتی بالغ بر ده هزار متر مربع در شهرک صنعتی شمس آباد تاسیس شد و هم اکنون با اجرای طرح های عمرانی این مساحت به بیش از هفده هزار متر افزایش یافته است. ببینید چگونه مساحت شرکت به 36000 متر مربع افزایش می یابد.

مهمترین اهداف این شرکت از بدو افتتاح تاکنون، تولید محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی و خودکفایی در صنعت تولید بلبرینگ با استفاده از دانش و فناوری روز و به کارگیری نیروی انسانی جوان و ماهر در تولید محصولات بوده است . گروه صنعتی ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا مطابق با استانداردهای جهانی و با اخذ تاییدیه کیفی از شرکت پژو فرانسه، از بدو تاسیس همکاری خود را با خودروسازان داخلی آغاز کرده و همچنان یکی از تامین کنندگان عمده خودروسازان در کشور هستند. .

با توجه به داشتن چرخه کامل طراحی و تولید و موفقیت در داخلی سازی محصولات خودرویی، چشم انداز و هدف آینده ما تولید انواع بلبرینگ های صنعتی غیرخودرویی در داخل کشور و با عنایت الهی و یاری خداوند در ایده بازاریابی و صادرات است. محصولات تولیدی این شرکت به بازار عرضه می شود. ما نیز در منطقه هدف هستیم.

برخی دیگر از دستاوردهای مهم شرکت پویان صنعت نهاد به شرح زیر است:
– طراحی و ساخت کارخانه بر اساس نیازهای تخصصی صنعت بلبرینگ و قابل رقابت با کارخانه های مطرح دنیا.
– کنترل 100% محصولات در حین تولید، قابلیت کالیبراسیون خودکار خطوط و یکنواختی کیفیت محصول.
– بکارگیری 195 نیروی انسانی مستقیم در شرکت های صنعتی پویا. 153 نفر و 42 نفر در شرکت واثق فورج و همچنین اشتغال غیر مستقیم بیش از 800 نفر به دلیل فعالیت تولیدی شرکت.
– ظرفیت تولید و مونتاژ ملی بیش از 7500000 نوع بلبرینگ در سال که با راه اندازی خطوط جدید در آینده نزدیک به بیش از 12000000 قطعه خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.