افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

پاسخ جهانگیری به تماس تلفنی باهنر برای ثبت نام در انتخابات مجلس چه بود؟

  • کد خبر : 117568
پاسخ جهانگیری به تماس تلفنی باهنر برای ثبت نام در انتخابات مجلس چه بود؟

کد خبر: ۱۱۰۸۴ ۱۴۰۲/۰۸/۱۱ ۰۵:۳۰:۵۲ محمدرضا بهنار، فعال سیاسی اصولگرا ماجرای تماس تلفنی خود با اسحاق جهانگیری را روایت کرد و گفت: به آقای جهانگیری گفته شد که حوصله رفتن به مجلس را ندارد. گفتن فردا | محمدرضا بهنار، فعال سیاسی اصولگرا ماجرای تماس تلفنی خود با اسحاق جهانگیری را گفت. وی در پاسخ به […]



کد خبر: ۱۱۰۸۴

۱۴۰۲/۰۸/۱۱ ۰۵:۳۰:۵۲






محمدرضا بهنار، فعال سیاسی اصولگرا ماجرای تماس تلفنی خود با اسحاق جهانگیری را روایت کرد و گفت: به آقای جهانگیری گفته شد که حوصله رفتن به مجلس را ندارد.

گفتن فردا | محمدرضا بهنار، فعال سیاسی اصولگرا ماجرای تماس تلفنی خود با اسحاق جهانگیری را گفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با شورای نگهبان یا سایر نهادهای حاکمیتی مشورت کرده است، گفت: بله، مشورت کردیم و بارها مصاحبه کردم. در زمان ثبت نام موقت با تعداد زیادی از اصلاح طلبان تماس گرفتم و گفتم بیایید و ثبت نام کنید. با عده ای مثل نوبخت، واعظی، مرعشی و جهانگیری ارتباط داشتم.

وی ادامه داد: به آقای جهانگیری گفتند که حوصله رفتن به مجلس را ندارد. چند نفر هم ثبت نام کرده اند مثل آقای نوبخت و جمشید انصاری و دارند لیست می کنند و من کاملا موافقم هرچند به حزب شما نمی پیوندم یا قطعا در لیست شما قرار نمی گیرم اما قانونی شماست. درست است و این کمک ما برای رسیدن به میدان و سخت کردن رقابت است.

این چهره اصولگرا با بیان اینکه افرادی مانند ظریف و لاریجانی می توانند پدرخوانده برخی لیست ها در مسیر اصلاح طلبان و اعتدال گرایان شوند، اظهار داشت: اما من شک دارم که فردی مثل آقای ظریف این کار را انجام دهد، چرا که ایشان این کار را دارند. به هر حال محافظه کاری مشخص». اما آقای لاریجانی نمایندگان مجلس را ساماندهی می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=117568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.