افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

پاسخ تند کاپیتان سابق پرسپولیس به ادعای استقلالی ها – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 276561

علیرضا نورمحمدی، مدافع سابق سرخ ها امروز در گفت وگویی درباره عملکرد پرسپولیس در دیدار با استقلال خوزستان صحبت کرد و به ادعای تیم رقیب نیز واکنش نشان داد. پس از پایان بازی های هفته بیست و هشتم، صحبت هایی بین اعضای تیم استقلال و همچنین برخی از پیشکسوتان این تیم صورت گرفت و آنها […]

علیرضا نورمحمدی، مدافع سابق سرخ ها امروز در گفت وگویی درباره عملکرد پرسپولیس در دیدار با استقلال خوزستان صحبت کرد و به ادعای تیم رقیب نیز واکنش نشان داد.

پس از پایان بازی های هفته بیست و هشتم، صحبت هایی بین اعضای تیم استقلال و همچنین برخی از پیشکسوتان این تیم صورت گرفت و آنها عنوان کردند که برخی نمی خواهند استقلال قهرمان شود. این موضوع واکنش پرسپولیسی ها را نیز به همراه داشت و برخی از آنها در گفت وگوهایی درباره این موضوع صحبت کردند.

علیرضا نورمحمدی، مدافع سابق سرخ ها درباره عملکرد پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال خوزستان صحبت کرد و به گلایه های تیم رقیب واکنش نشان داد.

*پرسپولیس نشان داد که فقط به قهرمانی فکر می کند
وی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان ابتدا گفت: این دیدار یکی از زیباترین بازی های لیگ امسال بود. استقلال خوزستان در نیمه اول بسیار جسورانه بازی کرد. زدن سه گل به پرسپولیس در یک نیمه شاهکار واقعی بود، اما با صحبت های مربیان و تعویض هایی که انجام شد، بازی تغییر کرد. این دیدار نشان داد که پرسپولیس فقط به قهرمانی فکر می کند. بازگشت به این بازی واقعاً کار هیچ تیمی نبود. به نظر من این یکی از بهترین بازی های پرسپولیس در سال های اخیر بود.

* سرمربی پرسپولیس در این دیدار شاهکاری کرد.
نورمحمدی درباره پیش بینی خود از نتیجه بازی در نیمه اول گفت: فکر می کردم پرسپولیس گل می زند و می تواند بازی را مساوی کند اما این نتیجه واقعا تعجب آور بود. در هر صورت باید در نظر گرفت که مربی می تواند در زمین خود بازی را برگرداند. درست است که اخراج بازیکن رقیب کار پرسپولیس را سخت کرد اما در این شرایط هم به راحتی نمی شد به تیمی مثل استقلال خوزستان چهار گل زد. به نظر من سرمربی پرسپولیس در این دیدار شاهکاری کرد و همه تغییراتش جواب داد.

* مدافعان حریف را دست کم گرفته بودند.
مدافع پیشین پرسپولیس درباره اشتباهات خط دفاعی این تیم و دلیل 3 گل خورده در نیمه اول گفت: دو بازیکن پرسپولیس در خط دفاع عملکرد خوبی نداشتند. فکر می کنم خط دفاعی پرسپولیس با اعتماد به نفس بیش از حد بازی می کرد و بی احتیاطی هم وجود داشت، به خصوص در صحنه گل اول که بازیکنان ما سعی کردند روی خط دفاعی دریبل بزنند و لیز خوردند. به نظر من مدافعان پرسپولیس استقلال خوزستان را دست کم گرفتند. بازیکنان باید در نظر داشته باشند که همه تیم ها بهترین عملکرد خود را مقابل پرسپولیس نشان دهند، زیرا این دیدار ویترینی برای بازیکنان جوان خواهد بود. به همین دلیل دیدیم که خط حمله استقلال خوزستان تلاش کرد بهترین عملکرد را داشته باشد.

* حفظ صدر آسان نخواهد بود
وی در خصوص دو بازی پیش رو و شانس این تیم برای قهرمانی نیز گفت: حفظ صدر جدول کار آسانی نخواهد بود. می دانستیم استقلالی ها می توانند امتیاز از دست بدهند، چون بازی های سختی خارج از خانه دارند اما حالا باید این را در نظر بگیریم که شمس آذر در دیدار با پرسپولیس تلاش می کند تیم قدرتمندی است. استرس سقوط و صعود ندارند و با روحیه بازی می کنند. کار پرسپولیس در دو دیدار مقابل شمس آذر و مس سخت می شود و این دیدارها فینالیست. پرسپولیس باید طوری بازی کند که انگار آخرین بازی آنهاست.

* اگر برنده می شدی، پرسپولیس چطور سرآمد می شد؟
نورمحمدی سپس در پاسخ به صحبت های بازیکنان و مربی این تیم پس از توقف استقلال مقابل نساجی، گفت: متری نیست. زمانی که انسان نتواند به هدف خود در این زمینه دست یابد، روی زبان خود تمرکز می کند و هر مصاحبه ای که بخواهد انجام می دهد. پرسپولیسی ها سعی می کنند خودی را در زمین نشان دهند اما استقلالی ها معتقدند بازی تمام شده است و می آیند مقابل پرسپولیس صحبت کنند. آنها می توانند با برد مقابل نساجی صدر جدول را حفظ کنند، همان طور که سپاهان سال گذشته توانست ملوان را شکست دهد و قهرمان شود. سوال من این است که اگر برنده می شدی، پرسپولیس چگونه صدرنشین می شد؟ استقلالی ها اگر روی تیمش تمرکز می کردند خیلی بهتر عمل می کردند.

* برخی می خواهند خود را به هواداران نشان دهند.
وی با اشاره به رفتار متفاوت پرسپولیسی ها گفت: از زمانی که در پرسپولیس بازی می کردیم بازیکنان این تیم هیچ وقت اینطور صحبت نمی کردند و هیچ کس با تیم مقابل کاری نداشت. این یک قانون فوتبال است که بازیکن باید روی کار خودش تمرکز کند اما برخی با این حرف ها سعی می کنند خودشان را به هواداران نشان دهند و بگویند ما خیلی مشتاقیم. همانطور که گفتم، نه امسال و نه سال های قبل، هیچ وقت ندیدم بازیکنان پرسپولیس درباره تیم دیگری صحبت کنند، زیرا تنها چیزی که به آن فکر می کنند و به آن اشاره می کنند، عملکرد هر چه بهتر است.

*عثمر حرفه ای است و در حاشیه نمی ماند
پیشکسوت پرسپولیس به تمجید از اسمار پرداخت و افزود: اسمار برخلاف برخی حرفه ای ها عمل می کند و تمام حواسش را معطوف زمین می کند. وقتی مقابل نساج 10 نفره بازی می کنید و بازی را می برید، نشان می دهد که تمرکز مربی روی نتیجه گرفتن تیمش و در نهایت گرفتن آن است. این بازی 3-0 شاهکار پرسپولیس بود. اسمار که در مدت حضورش در پرسپولیس به صورت حرفه ای کار کرد و اصلا کنار نماند.

*زور نمی آورند، فقط از زبانشان استفاده می کنند
نورمحمدی نیز به صحبت های علی فتح الله زاده واکنش نشان داد و گفت: برخی می خواهند دل هواداران خود را آرام کنند و چنین حرف هایی می زنند. متأسفانه این یک روند شده است که یک تیم به خاطر ضعف فنی تیم های دیگر را مقصر می داند. همانطور که گفتم، وقتی به اندازه کافی قوی نیستند، فقط از زبان خود استفاده می کنند و مصاحبه می کنند. خوشبختانه باشگاه پرسپولیس حرفه ای عمل می کند و اصلا روی این جنبه ها تمرکز نمی کند و به دنبال جلب رضایت هواداران با جام است.

* تا این هفته چطور در اوج بودید؟
برترین ها: استقلال که تا هفته گذشته قهرمان شد و در صدر جدول قرار داشت. اگر نمی خواستند استقلال قهرمان شود، چطور می توانستند این هفته ها پیشتاز باشند؟ اینها نشت های رو به جلو هستند. قبل از هر اتفاقی، آنها این مکالمات را انجام می دهند و تکرار می کنند تا در صورت شکست به آنها مراجعه کنند. اگر پرسپولیس به استقلال خوزستان باخت، باید می گفتیم که نمی خواهند پرسپولیس قهرمان شود؟ اینها منطقی نیست هر تیمی باید تلاش کند تا در زمین به نتیجه برسد. من واقعاً نمی دانم چرا این صحبت ها اتفاق افتاده است. یک مدت می گفتند وزیر و وکیل نگذاشتند نتیجه بگیریم و الان این حرف ها را می زنند. این قضیه واقعا فاجعه است و مشخص است که آنها سعی دارند ضعف های فنی خود را پنهان کنند.

*همه چیز در زمین اتفاق می افتد
بازیکن سابق پرسپولیس با تاکید بر اینکه این صحبت ها نباید توسط پیشکسوتان پرسپولیس مطرح شود، گفت: هر اتفاقی در زمین می افتد و ذکر این نوع صحبت ها توسط اعضا و پیشکسوتان هر تیمی اشتباه است. بازیکنان پرسپولیس برای موفقیت و قهرمانی در این دو بازی باید از تیم خود حمایت کنند. سرزنش همه چیز به گردن تیم های دیگر اصلا جالب نیست.

*از دست دادن اسمار حیف است
نورمحمدی در پایان درباره عملکرد اسمار در نیم فصل و مذاکره با او برای تمدید قرارداد گفت: مربی ای که دیدیم از نظر فنی شایستگی دارد. به محض اینکه آقای یحیی به عنوان دستیار به خدمت گرفته شد، مشخص بود که او می داند چه کار می کند و الان هم در چند بازی از جمله نساجی و استقلال خوزستان به عنوان سرمربی عملکرد فوق العاده ای داشته است. از طرفی فوتبال عثمر شبیه فوتبال آقا یحیی است و همانطور که دیدیم بازیکنان به سرعت خود را با آن وفق دادند و اکنون بهترین عملکرد را دارند. به نظرم حیف است مربی ای را که با این سیستم و از این طریق نتیجه می گیرد اخراج کنیم و بعد مربی جدید بیاوریم تا ببینیم نتیجه خوب می گیرد یا بد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=276561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.