افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

پاسخ تند بیژن نوباوه به محمدباقر قالیباف فرزند حسین!

  • کد خبر : 184637

بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در شورای اسلامی پاسخی به «اطلاعیه پایگاه اطلاع رسانی قالیباف» منتشر کرد. به گزارش ایسنا، بیژن نوباوه، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در شورای اسلامی شهر در پی انتشار مطلبی با عنوان «اطلاعیه پایگاه اطلاع رسانی قالیباف درباره نتیجه شکایت از نوباوه» در ایسنا با استناد به […]

بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در شورای اسلامی پاسخی به «اطلاعیه پایگاه اطلاع رسانی قالیباف» منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، بیژن نوباوه، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در شورای اسلامی شهر در پی انتشار مطلبی با عنوان «اطلاعیه پایگاه اطلاع رسانی قالیباف درباره نتیجه شکایت از نوباوه» در ایسنا با استناد به ماده 23 قانون مطبوعات مصوب 94، در تاریخ 22/12/22 پاسخی با عنوان «تلاش جدید برای انحراف افکار عمومی در آستانه انتخابات» برای این خبرگزاری ارسال کرد که متن آن به شرح زیر است:

«یکشنبه شب خبرگزاری ایسنا به نقل از سایت محمدباقر قالیباف با انتشار اخباری کذب و توهین آمیز نمایندگان مردم را هدف قرار داد و مدعی شد که نمایندگان دروغ گفته اند و حکم قطعی دادگاه مبنی بر تبرئه بیژن نوباوه از اتهام نشر اکاذیب و تهمت را زیر سوال برده اند.

محمدباقر قالیباف فرزند حسین در اظهاراتی نادرست مدعی شد برخی از نمایندگان نامه ای خطاب به تخریب کنندگان رئیس مجلس منتشر کرده و به دادستان ارسال کرده اند در حالی که یکی از مشاوران قالیباف مسئول جمع آوری امضای نمایندگان بوده است. و پس از اعتراض، چند تن از نمایندگان که از این توطئه و ایجاد جریان علیه مجلس مطلع شده بودند، با توجه به قولی که من مبنی بر عدم افشای نام مشاور مربوطه داده بودم، اصل نامه را از مشاور مربوطه گرفته و ضبط کردند.

قالیباف اگرچه هنوز اصل نامه و حتی امضای نمایندگان را ندیده بود، اما از متن خود که نزدیک ترین مشاورش نوشته بود، با اقدامی ناشیانه از انتشار قریب الوقوع آن و تصویر امضای نمایندگان خبر داد. در حالی که اصل نامه اکنون در اختیار من است و هیچکس به آن دسترسی ندارد.

سوال اینجاست که اگر به گفته قالیباف فرزند حسین از انتشار بیانیه های مجلس اطلاعی ندارد و مهندسی در بیانیه های نمایندگان وجود ندارد، آقای قالیباف از کجا از انتشار این بیانیه اطلاع داشته است؟ که هنوز آن را ندیده اید و در وب سایت شخصی خود قرار داده اید. خودش اینکارو کرد؟!

این مردم است که برای حفظ نظام و حرمت خانه ملت قضاوت کنند که چه کسی دروغگو است و منافعش با موضع و افشای نمایندگان ملت در تضاد است.

توجه داشته باشید که مشروح مذاکرات مجلس با تمامی اطلاعات آن از جمله بیانیه های مجلس در صورت امضای رئیس مجلس و بیانیه امتناع رئیس مجلس در روزنامه رسمی منتشر خواهد شد. نامه نمایندگان خطاب به سران را منتشر کنید و دست فرعی در آن به نفع قالیباف مصادره شد، من بی خبر بودم، کاملا کذب و خطای راهبردی است و قابل اثبات است.

فقط من حاضرم با آقای قالیباف و همه مشاوران و همفکران ایشان در هر شرایطی و در هر زمان و مکان مناظره کنم.

ضمناً برای اعاده حیثیت این حق را برای خود محفوظ میدارم که از قالیباف پسر حسین شکایت کنم.

انشاءالله در آینده نزدیک برای تنویر افکار عمومی اطلاعات جدیدی در مورد مشارکت افراد خارجی و مشاوران در طرح ساماندهی فضای مجازی و قانون حجاب و دستکاری های انجام شده در اختیار مردم قرار خواهم داد.

سلام بیژن نوباوه”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.