افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

پاسخ به اسرائیل بر اساس «استراتژی هوشمندانه مبتنی بر منافع و امنیت ملی» خواهد بود.

  • کد خبر : 412020
پاسخ به اسرائیل بر اساس «استراتژی هوشمندانه مبتنی بر منافع و امنیت ملی» خواهد بود.

| ۱۴۰۳/۰۸/۰۶ ۲۳:۵۵:۵۹ رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایران به حمله هوایی اسرائیل پاسخ هوشمند خواهد داد. ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایران به حمله صبح روز شنبه اسرائیل به اهداف نظامی پاسخ خواهد داد. عزیزی درباره ماهیت واکنش […]



|

۱۴۰۳/۰۸/۰۶ ۲۳:۵۵:۵۹

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایران به حمله هوایی اسرائیل پاسخ هوشمند خواهد داد.

ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایران به حمله صبح روز شنبه اسرائیل به اهداف نظامی پاسخ خواهد داد.

عزیزی درباره ماهیت واکنش ایران به روزنامه قطری «العربی الجدید» گفت: این پاسخ مبتنی بر «استراتژی هوشمندانه و منافع و امنیت ملی» خواهد بود.

وی تصریح کرد: ما نباید اشتباه محاسباتی کنیم و اجازه دهیم دیگران چنین اشتباهاتی را علیه جمهوری اسلامی ایران مرتکب شوند و به امنیت و منافع ملی کشور لطمه بزنند.

این عضو شورای اسلامی تصریح کرد: ایران به همان اندازه که به زمین و دفاع پایبند است به دیپلماسی نیز پایبند است.

عزیزی تاکید کرد: پاسخ های ایران در سال های اخیر بر اساس همین راهبرد بوده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی، حمله اخیر رژیم صهیونیستی را کم اهمیت دانست و گفت: بسیاری از کشورهای منطقه نیز به این نتیجه رسیدند که این اقدام احساسی و پوچ بوده است.

وی با بیان اینکه این اقدام رژیم صهیونیستی را در ایران و جاهای دیگر به شوخی تبدیل کرده است، گفت: ماهیت حمله و نحوه انجام آن نشان می دهد که رژیم صهیونیستی جرات هیچ کاری را ندارد و از انجام آن ناتوان است. آن را او

این مقام ایرانی در گفتگو با العربی الجدید ضمن استقبال از محکومیت این حمله رژیم صهیونیستی از سوی کشورهای منطقه به ویژه کشورهای عربی، «از طرف شورای اسلامی» از این اقدام قدردانی کرد و گفت: این رفتار نشان دهنده بهبود و توسعه روابط دوجانبه است.»

عزیزی تاکید کرد: کشورهای منطقه باید در این شرایط به امنیت منطقه کمک کنند و بیگانگان در امنیت آن دخالت نکنند، ما نیز از مواضع هوشمندانه کشورهای عربی در برابر این حمله راضی هستیم.

وی در پایان گفت: ایران از هرگونه اقدام اعراب برای گسترش روابط و ایجاد راهکارهای مشترک برای تامین امنیت منطقه استقبال می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.